וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבשרת החדשה": למעלה מ-60% מהשטחים הושכרו במתחם המסחרי החדש

עודכן לאחרונה: 9.10.2022 / 14:26

חברת אזורים מודיעה כי נותרו חנויות אחרונות במתחם המסחרי החדש - "רשתות גדולות מבינות את הפוטנציאל". המתחם כולל כ-1,800 מ"ר וחנייה עילית נפרדת ונגישה

מרכז מסחרי מבשרת הקטנה של אזורים. בעין המצלמה,
מרכז מסחרי מבשרת הקטנה של אזורים/בעין המצלמה

חברת אזורים עידכנה השבוע כי הצליחה להשכיר כבר למעלה מ-60% מהשטחים במתחם המסחרי של פרויקט מבשרת החדשה. נותרו חנויות אחרונות בלבד שמתאימות בעיקר למסחר, אופנה והסעדה.

אזורים חתמה לאחרונה עם רשת פיצה רומי, שכבר פועלת במקום, על השכרת שטח של 75 מ"ר. בנוסף, במתחם פועלות רשת ניצת הדובדבן ששוכרת שטח של כ-220 מ"ר, סיטי מרקט שפועלת ב-300 מ"ר, מספרה, אופני ההר, חנות ממתקים, חנות מזון וציוד לבעלי חיים ועוד. במקום צפוי להיפתח גם בית קפה. לקוחות המתחם ייהנו מחניון עילי נפרד בסמוך למתחם שיאפשר נגישות מהירה וקלה למתחם החנויות.

משקיף לנוף הרי ירושלים

המתחם המסחרי בפרויקט 'מבשרת החדשה', אשר הושק ביולי 2021, כולל כ-1,800 מ"ר וחנייה עילית נפרדת עבור לקוחות המתחם המסחרי. הפרויקט משקיף לנוף הרי ירושלים ונבנו בו שישה בניינים בני שמונה קומות ובסך הכול 180 דירות, במיקום מרכזי, עם נגישות מעולה ובשילוב מרכז מסחרי רחב ידיים אשר ייתן מענה זמין ונוח לשלל צרכי דיירי הפרויקט, השכונה והסביבה. בנוסף, צפוי המתחם לתת מענה גם לבאי בית החולים 'הדסה עין כרם' בשל הקרבה אל הפרויקט.

דן מור, סמנכ"ל נכסים מניבים באזורים: "המיקום האסטרטגי והקרבה לבית החולים הדסה עין כרם, איכות האוכלוסייה בפרויקט ובאזור, כמו גם הצורך הקיים במרכז מסחרי נוח, זמין ונגיש לתושבי האזור, מייצרים את כל התנאים לשגשוג המתחם המסחרי בפרויקט. האטרקטיביות הזו יוצרת התעניינות רבה מצד בעלי עסקים באזור כמו גם רשתות ארציות גדולות שמבינות את הפוטנציאל הגדול. חברת אזורים ממשיכה לפעול כדי ליצור תמהיל עסקים מוקפד ומתאים במקום. אני קורא לבעלי עסקי מזון והסעדה באזור לפתוח עסק במתחם המסחרי של מבשרת החדשה בתנאים אטרקטיביים ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully