וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השלישית: 'בוני התיכון' זכתה בביצוע פרויקט פינוי בינוי בשכונת יוספטל בפ"ת

רנית נחום-הלוי

עודכן לאחרונה: 4.10.2022 / 16:13

'בוני התיכון' יוצאת לדרך עם פרויקט פינוי בינוי בשכונת יוספטל בפ"ת - המצטרף לשני פרויקטים נוספים שהחברה זכתה בהם בשכונה. כ-950 דירות חדשות סה"כ

בניינים בפתח תקווה. ראובן קסטרו
בונים בפתח תקווה/ראובן קסטרו

חברת 'בוני התיכון' יוצאת לדרך עם פרויקט פינוי-בינוי נוסף בשכונת יוספטל בפתח תקווה. הפרויקט מצטרף לשני פרויקטים נוספים שהחברה זכתה בהם בשכונה, כך שכיום היא מקדמת בנייה של כ-950 דירות חדשות.

מדובר בפרויקט ברחוב מסריק 6-14 בשכונה, עליו חלה תב"ע, המאפשרת בנייה של 204 דירות בלבד. בשלב זה מחפשת החברה פתרונות להגדלת יח"ד בהיקף כולל של 405 דירות חדשות. במסגרת הפרויקט יפונו 88 יחידות דיור.

הכנסות של מאות מיליוני שקלים

על פי התכנון הראשוני, חברת 'בוני התיכון' מבקשת לבנות 405 דירות חדשות בפרויקט. בהתאם לכך, העריכה החברה כי היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט עתיד להגיע לכ-641 מיליון שקל כולל מע"מ. חישוב ההכנסה מתבסס על הנחת החברה כי הפרויקט יבנה בהיקף של כ-30,500 מ"ר בנוי למגורים, בחישוב של כ-21,000 שקל למ"ר בנוי.

למרות ש-'בוני התיכון' החלה רק ביום ראשון האחרון (2.10) לבצע החתמות דיירים על הסכמי פינוי בינוי, היא מדווחת כי עד אמש (3.10), נחתמו הסכמים עם 50% מבעלי הזכויות.

התחדשות כללית - שכונת יוספטל בפ"ת

בסה"כ ישנם 7 פרויקטים פעילים של 'בוני התיכון' בעיר פתח תקווה, כאשר 3 מהם נמצאים בשכונת יוספטל.

שכונת יוספטל עוברת התחדשות כללית ומקיפה בתוכנית פינוי בינוי גדולה - שמקדמת הרשות להתחדשות עירונית בשיתוף עיריית פתח תקווה. התוכנית כוללת אלפי יח"ד חדשות, פארקים ושטחים לרווחת הציבור. התכנית כבר עברה המלצה של הוועדה המקומית ונמצאת בשלבי הפקדה במחוזית.

פרויקט מסריק בשכונת יוספטל בפ"ת מצטרף ל-42 פרויקטים נוספים בתחום ההתחדשות העירונית של 'בוני התיכון' (7 מהם בפתח תקווה) בהיקף כולל של כ-22,000 יח"ד הנמצאות בשלבי החתמות, תכנון או בנייה.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

מנכ"ל 'בוני התיכון' התחדשות עירונית, רן מלאך: "חברת בוני התיכון פעילה מאוד בפתח תקווה. אנו עובדים במקביל במתחמים רבים בעיר. זיהינו את הפוטנציאל הגדול בהתחדשות העיר בזכות העשייה המקומית, ההתפתחות שלה והמיקום המבוקש והמרכזי שלה. ישנו צורך וביקוש עז להתחדשות עירונית בפתח תקווה. אנו מקבלים פניות רבות מתושבים המבקשים לשפר את איכות חייהם ואת תנאי המחיה שלהם, ובוחרים לתת בנו אמון כחברה ותיקה ומנוסה, בעלת הישגים משמעותיים שניתן לראות בשטח. חברת 'בוני התיכון' כבר הוכיחה במקרים רבים את יכולותיה לשדרג באופן מהותי את איכות חיי התושבים".

רן מלאך, מנכ״ל 'בוני התיכון' התחדשות עירונית. יח"צ,
רן מלאך, מנכ״ל 'בוני התיכון' התחדשות עירונית/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully