וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד פתאל הוא איש העסקים הבינלאומי של השנה

עודכן לאחרונה: 6.10.2022 / 12:04

מועדון השגרירים בישראל בחר להעניק לדוד פתאל את אות ההוקרה היוקרתי 'איש העסקים הישראלי הבינלאומי של השנה' על תרומתו האדירה לקידום התיירות בארץ ובעולם

נשיא מועדון השגרירים בישראל מר יצחק אלדן, שגריר מרוקו עבד אל רחים ביוד, שגרירי בחריין יוסוף אל-ג'לאהמה, דוד פתאל ויורם נאור. אביב חופי,
טקס 'דיפלומט השנה' של מועדון השגרירים בישראל/אביב חופי

דוד פתאל, יו"ר, מייסד ובעל השליטה ברשת פתאל, קיבל את אות ההוקרה היוקרתי 'איש העסקים הישראלי הבינלאומי של השנה', בטקס 'דיפלומט השנה' של מועדון השגרירים הישראלי, שנערך זו הפעם השישית וציין את יום השלום הבינלאומי ואת יום השנה להסכמי אברהם.

דוד פתאל קיבל את אות ההוקרה על קידום קשרי החוץ הבינלאומיים העסקיים של ישראל ותרומתו האדירה רבת השנים לקידום ופיתוח התיירות.

כמו כן, באותו מעמד קיבלו שגריר בחריין בישראל, ח'אלד יוסף אל-ג'לאהמה ושגריר מרוקו בישראל, עבד אל-רחים ביוד, את אות 'שגריר השנה' כהוקרה על פועלם למען הקשרים הדיפלומטיים בין המדינות, לצד איש העסקים יורם נאור, שקיבל את אות 'קונסול הכבוד'.

"גשר חי המפגיש בין עמים מרחבי העולם"

במסגרת נאום הפתיחה שנשא יצחק אלדן, מייסד ונשיא מועדון השגרירים, הוא ציטט את דברי נשיא המדינה, מר יצחק הרצוג, שבירך ואמר: "אני שמח שהפורום הזה מכיר גם במי שעוסק בדיפלומטיה בערוצים לא פורמליים, דוד פתאל שמלונותיו משמשים כגשר חי המפגיש בין עמים מרחבי העולם".

יו"ר התאחדות המלונאים, אבי ניסנקורן, דיבר גם הוא בשבחו של פתאל: "דוד פתאל, בעל חזון יוצא דופן, תעוזה לצד אחריות, הגשמה, אופטימיות, צניעות, תבונה עסקית, ירידה לפרטים וראיית המכלול כאחד, אבל בעיקר, איש של אנשים, שיודע לבחור ולקדם חברות וחברים לדרך, אשר צמחו אתו".

בטקס השתתפו נציגים רשמיים של משרד החוץ, הקהילה הדיפלומטית - שגרירים וקונסולים מעשרות מדינות, הסגל הקונסולרי בישראל - קונסולי כבוד ואנשי עסקים מובילים.

דוד פתאל, יו"ר, מייסד ובעל השליטה ברשת פתאל: "אני מודה למועדון השגרירים שבחר בי לאיש העסקים של השנה. בשלוש שנים האחרונות החברה עברה טלטלה גדולה, משיא ברווחים והכנסות למלונות סגורים וחברה מפסידה. אני גאה שבמהלך השנים הללו עמדנו בכל ההתחייבויות שלנו לכל המוסדות הפיננסיים, מחזיקי אגרות החוב, בעלי הנכסים שמנוהלים על ידינו וכמובן לספקים ולעובדים הנהדרים שלנו. בחודשים האחרונים החברה חזרה לשבור שיאים בהכנסות וברווח ובפיתוח החברה".

איציק קמיליאן, מנכ"ל מועדון השגרירים בישראל: "טקס דיפלומט השנה הוא הטקס המרכזי והחשוב ביותר של המועדון, בו אנו מעניקים אותות הוקרה למצטיינים בדיפלומטיה בשנה החולפת - שגרירים, קונסולי כבוד ואנשי עסקים בינ"ל. מועדון השגרירים ממלא תפקיד משמעותי בחיזוק קשרי החוץ ומעמדה של ישראל בעולם".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
יעקב סודרי, אסף פתאל, שחר עקה, אביה מגן, דוד וריקי פתאל, נדב פתאל, קרן כהן, ענת אהרון, אדוה מלמד לוי ודני רוג'ר. אביב חופי,
טקס 'דיפלומט השנה', נבחרת פתאל/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully