וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על המפה: קבוצת יוסי אברהמי ממשיכה לתמוך בספורט הישראלי

עודכן לאחרונה: 3.10.2022 / 22:59

הקבוצה תמשיך להיות נותנת החסות הראשית של קבוצת הכדורסל "הפועל יוסי אברהמי אילת", ותאמץ בעונת המשחקים הקרובה גם את מחלקת הנערות של מכבי הוד השרון

הפועל יוסי אברהמי אילת. יהודה בן יתח,
קבוצת הכדורסל "הפועל יוסי אברהמי אילת"/יהודה בן יתח

קבוצת יוסי אברהמי היא הספונסר הראשי של הפועל אילת בכדורסל כבר שלוש שנים ברצף, ותמשיך לשנה הרביעית בעונת 2022-2023. תחת חסותה של החברה, קבוצת הכדורסל הגיעה להישגים רבים, ביניהם - השגת המקום השני בעונה הקודמת במשחקי הפיינלפור, השתתפות לראשונה במסגרת משחקי היורופקאפ והליגה הבלקנית, וכן השתתפות במשחקי גמר גביע ווינר.

בעונת המשחקים הקרובה, יוסי אברהמי תעניק חסות ראשית גם לנערות קבוצת מכבי הוד השרון בכדורסל, בה רשומות כ-150 שחקניות פעילות בגילאי 10 עד 18 ב-3 קבוצות שונות, המתמודדות במחוז שרון ומחוז דרום.

המנהל המקצועי של המחלקה, טל ברק, הודה לקבוצת יוסי אברהמי על האמון והתמיכה ואמר: "אין לי ספק כי החיבור יסייע רבות לפיתוח וקידום המחלקה".

נערות מכבי הוד השרון. לילך וייס,
נערות מכבי הוד השרון/לילך וייס

לדברי טל פנחס, יו"ר הפועל אילת: "מלבד מצוינות, הקבוצה שואפת לקדם שחקנים מקבוצת הנוער לליגת העל ופועלת במסגרות החינוכיות לילדים ולנוער, במטרה לתרום לחיי הקהילה באילת".

לדברי יוסי אברהמי, יו"ר ובעלי קבוצת יוסי אברהמי: "אנו גאים ושמחים לאמץ את שתי קבוצות הכדורסל ולהמשיך לתמוך בספורט הישראלי. אני מאמין גדול בחשיבות של הספורט העירוני לערים ולתושביהן, לאיחוד וקירוב לבבות, ומאחל ל-"הפועל יוסי אברהמי אילת" ולמכבי הוד השרון עונה מוצלחת שכולה התנהגות ספורטיבית וערכית, השקעה והתמדה. אנו מאחוריכם".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

קבוצת יוסי אברהמי היא אחת מחברות הנדל"ן המבוססות במשק הישראלי מזה 40 שנה. לאורך השנים, ביצעה החברה עבודות הנדסה אזרחיות לגופים כמו מוסדות ממשלתיים ורשויות עירוניות, וכן ייזום וביצוע של פרויקטים למגורים, מלונאות ומסחר. פעילות החברה נפרסת על פני ערים רבות, ביניהן אילת, תל אביב-יפו, הרצליה, נתניה, חיפה ועוד
.
באילת, יש לקבוצת יוסי אברהמי 3 פרויקטים פעילים, ופרויקטים נוספים שנמצאים בשלבי תכנון. בהוד השרון תקים קבוצת יוסי אברהמי, בשיתוף קבוצת ישראל קנדה, פרויקט מגורים יוקרתי במתחם "בית הנערה" במערב העיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully