וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעת גם ברחובות: מתחם מגורי סטודנטים נוסף יוקם בשיטת D.B.O.T

עודכן לאחרונה: 3.10.2022 / 12:45

מתחם מעונות הסטודנטים החדש ברחובות יכלול כ-500 יח"ד, שטחי מסחר וחניון לרווחת הסטודנטים. העלות: כ-160 מיליון שקל

הדמיה לבניין מעונות הסטודנטים החדש ברחובות. יח"צ,
הדמיה לבניין מעונות הסטודנטים החדש ברחובות/יח"צ

סולל-בונה מקבוצת שיכון ובינוי הודיעה כי חתמה על הסכם מימון עם הפניקס חברה לביטוח והפניקס פנסיה וגמל להקמת מעונות סטודנטים ברחובות - הכוללים כ-500 חדרים, שטחי מסחר וחניון לרווחת הסטודנטים. ההיקף הכספי של הפרויקט נאמד בכ-160 מיליון שקל.

מתחם הסטודנטים החדש שייבנה ברחובות - יבוצע על ידי סולל-בונה תשתיות מקבוצת שיכון ובינוי, ויופעל על ידה לכ-49 שנים. מדובר בפרויקט חכירה בשיטת D.B.O.T (תכנון, הקמה, תפעול והעברה). תחילת הבנייה צפויה בחודשים הראשונים של 2023 ועתידה לקחת כשנתיים.

מתחם מעונות הסטודנטים החדש תוכנן תוך יישום שיטות בנייה חדשניות ולחיסכון בצריכת האנרגיה, וכולל הקמת מבנה בן כ-20 קומות, המכיל כ-500 יח"ד, בשטח של כ- 18 אלף מ"ר. המתחם יכלול שימושים נוספים המיועדים לקהל הסטודנטים שיאכלסו את הפרויקט עם סיום הקמתו, וכן שטחי מסחר וחניון.

המעונות ישמשו את כל הסטודנטים תושבי העיר רחובות והארץ כולה, אשר ייהנו ממחירי שכירות נמוכים משמעותית ממחירי השוק, פטור מתשלומי ועד בית ודירות מרוהטות - כולל מכשירי חשמל.

"יחולל שינוי של ממש בעיר"

פרויקט זה מצטרף לפרויקט מעונות המכללה האקדמית ת"א יפו, אשר גם אותו הקימה, מימנה ומתפעלת סולל בונה מזה כ-3 שנים, וכן לפרויקט מעונות איינשטיין וברושים באוניברסיטת תל אביב. פרויקט נוסף של סולל-בונה הינו מעונות המכון הטכנולוגי חולון HIT, שנחנך ביום שישי האחרון יאוכלס כבר באוקטובר הקרוב.

תמיר כהן, מנכ"ל קבוצת שיכון ובינוי: "שיכון ובינוי משקיעה מאמצים רבים בפיתוח תחום המעונות לסטודנטים, וכי בתוך שנתיים יהיו בבעלות החברה למעלה משלושת אלפים מעונות בתל אביב, חולון ורחובות".

אסף ענבר, מנכ"ל סולל בונה: " מדובר בפרויקט מוביל אשר יחולל שינוי של ממש בעיר רחובות ויאפשר לסטודנטים להנות ממגורים במחיר נגיש, זאת לצד סביבה לימודית וחברתית תומכת. אנו משוכנעים כי בזכות אנשי המקצוע והניסיון הרב שצברה סולל בונה בניהול פרויקטים מסוג זה נעמוד בהצלחה ביעדי הפרויקט כפי שהוגדרו".

דבורה מרגובסקי, מנהלת מערך המימון הפניקס השקעות: "אנו מברכים את קבוצת שיכון ובינוי על הייזום ושמחים לקחת שוב חלק בעשיה עימם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully