וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנות קיפאון: חיפה מתעוררת לחיים

עודכן לאחרונה: 29.9.2022 / 13:08

שני מכרזי ענק מעירים את המבואה הדרומית של חיפה, שבדרך להיות האזור החם בישראל

חוף הים, חיפה. ShutterStock
הזדמנות ענק לזוגות צעירים/ShutterStock

שכונות חדשות בחיפה הן תמיד בשורה עקב הקצב האיטי של הבניה החדשה בעיר. הפעם יש לנו בשורה כפולה ומכופלת - שני מכרזי ענק במבואות הדרומיים של העיר: סלע בינוי, איסתא נכסים וקבוצת בראל יקימו כ-1,000 יחידות דיור ואלפי מ"ר של מסחר. אלמוגים וצים-מגידו זכו במכרז של "דיור במחיר מטרה" להקמת 406 יחידות דיור.

סלע בינוי, איסתא נכסים וקבוצת בראל זכו במכרז הגדול ביותר שנערך עד כה במבואות הדרומיים של חיפה המשתרע על כ-47.5 דונם ובגינו ישלמו החברות סך כולל של 372,325,481 שקל. המכרז כולל 6 מגרשים המיועדים לבניית בנייני בוטיק, לצד מגדלים בני 20 קומות המיועדים לבניית כ-1,000 יחידות דיור, מתוכן כ-80% במסגרת מסלול 'מחיר מטרה', וכן חזית מסחרית בהיקף של 2,000 מ"ר.

רחובות העיר חיפה. ShutterStock
שני מכרזים חדשים בהיקף מאות מיליונים/ShutterStock

אלמוגים וצים-מגידו זכו יחד במכרז להקמת 406 יח"ד במבואות הדרומיים בחיפה, מתוכן 80% במסלול "דיור במחיר מטרה". תמורת הזכויות בקרקע ופיתוחה, תשלמנה החברות כ-134.6 מיליון שקל. היקף ההכנסות הכולל הצפוי בפרויקט יעמוד על סך של כ-740 מיליון שקל (ללא מע"מ).

במסגרת המרכז, השתיים יקימו 15 בניינים ב-3 מגרשים בשטח של כ-23 דונם הכוללים כ-45 אלף מ"ר זכויות בנייה. 406 יחידות הדיור שיוקמו יתפרשו על פני 15 בנייני מגורים, מתוכם 13 בניינים בני 6 קומות כל אחד ו-2 בניינים נוספים בני 19 קומות כל אחד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בשורה אמיתית של איכות חיים

לפני סלע בינוי, המגרשים בהם זכתה ממוקמים מדרום לשכונת 'נאות פרס' בחיפה, ולמעשה יהוו המשך ישיר שלה, כאשר כל מגרש ייבנה במתחם מגורים פרטי עם מתקנים ציבוריים משותפים ויחובר עם שבילי גישה לכלל מוקדי העניין המרכזיים בשכונה: אצטדיון סמי עופר, קניון קסטרא, פארק שכונתי מרכזי ובתי ספר וגנים לכלל הגילים.

את המגרשים תחצה שדרת חנויות רחבת ידיים שתופעל ע"י המותג OPEN ותאפשר לכלל רוכשי הדירות במתחם ליהנות מחוויית קניות של מותגים, פנאי, בתי קפה ומסעדות ממש מתחת לבית.

מתחם המבואות הדרומיים בחיפה, ששכונת נאות פרס היוותה שלב א' שלו, הפך לאזור המבוקש ביותר למגורי זוגות צעירים במטרופולין חיפה ומאופיין כבר מספר שנים בעליית מחירים שנתית דו ספרתית, כשהוא נהנה ממיקום אטרקטיבי בקרבת חוף הים, פארק מת"ם, קניונים, מוקדי בינוי, תחנות רכבת ותחבורה ציבורית.

שי אבוחצירה, מנכ"ל חברת סלע בינוי, מסר כי החברה מאמינה במבואות הדרומיים של חיפה, שמביאים לדור העתיד של מטרופולין חיפה בשורה אמיתית של איכות חיים - "בזכות חיי קהילה עשירים, קרבה למוקדי תעסוקה, נגישות מהירה לכל צירי התנועה המרכזיים של הצפון, וזאת לצד קרבה לים ואוויר מערבי פתוח". כעת, מוסיף אבוחצירה, כי "רוכשי הדירות במבואות הדרומיים יוכלו ליהנות לא רק מהיתרונות המוכרים של השכונה, אלא גם מסטנדרט הבנייה והשירות הגבוה והבלתי מתפשר שסלע בינוי מציעה לכלל לקוחותיה".

מריו זוזל, בעלים משותפים ויו"ר אלמוגים: "אנו מברכים על הצטרפותה של חברת צים-מגידו למכרז ומאמינים ששיתוף פעולה זה יתרום רבות להצלחתו של הפרויקט בעתיד. המכרז יספק פתרונות מגורים נוספים לזוגות ומשפחות צעירים תושבי המקום והסביבה, המחפשים להקים את ביתם בשכונה עם נגישות לשירותים ציבוריים, מוסדות חינוך וספורט, דרכים ותשתיות מסודרות, לצד שטחים פתוחים ואיכות חיים".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"I
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully