וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

עודכן לאחרונה: 22.9.2022 / 21:18

קבוצת יוסי אברהמי במינוי חדשה ומסקרן, קאמבק מרגש לתפקיד ניהולי בחברת פז כלכלה והנדסה ועוד - המינויים והתזוזות של השבוע החולף

לירז זמשטיין יוסי אברהמי. ענת קזולה,
לירז זמשטיין מונתה לתפקיד סמנכ"לית התחדשות עירונית ופיתוח עסקי בקבוצת יוסי אברהמי/ענת קזולה

לירז זמשטיין מונתה לתפקיד סמנכ"לית התחדשות עירונית ופיתוח עסקי בקבוצת יוסי אברהמי. ב-5 השנים האחרונות שימשה זמשטיין כמנהלת פיתוח עסקי ובקרה תקציבית בקבוצה. בעבר עבדה בחברת ייעוץ הנדל"ן "פז כלכלה והנדסה" במשך כ-7 שנים, בתפקידים שונים במחלקות יעוץ וכלכלה, שמאות מקרקעין ודוחות אפס.

זמשטיין (35) בעלת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן עם התמחות בשיווק וניהול חדשנות, ובעלת תואר ראשון בהצטיינות יתרה בכלכלה ומנהל עסקים עם התמחות בשמאות מקרקעין.
במסגרת תפקידה כמנהלת פיתוח עסקי ובקרה תקציבית עסקה רבות בפרויקטים של התחדשות עירונית בקבוצה. זמשטיין הייתה מעורבת בכל העסקאות שבוצעו בקבוצה בשנים האחרונות, בהן רכשה הקבוצה קרקעות בעסקאות מורכבות מול מנהל מקרקעי ישראל, חברות נדל"ן, יזמים פרטיים, עסקאות קומבינציה והתחדשות עירונית.

צחי דידי, מנכ"ל קבוצת יוסי אברהמי, בירך את זמשטיין לרגל המינוי וציין: "מכיוון שהקבוצה צמחה בשנים האחרונות בהיקפים נרחבים וחרטה על דגלה את הצורך לפתח את תחום ההתחדשות העירונית כאחד היעדים עליהם שמה הקבוצה דגש לשנים הקרובות, נדרש היה למנות סמנכ"ל אשר יוביל את התחום. לירז הייתה הבחירה הטבעית של הנהלת הקבוצה מאחר והידע, הניסיון והיכולות המקצועיות והאישיות שלה הוכיחו את עצמם בעבר. אין לנו ספק כי תמשיך ליזום ולהוביל את הקבוצה להישגים משמעותיים".

לימור גוטפריד בחברת פז כלכלה והנדסה. שי שחר,
לימור גוטפריד מונתה למנהלת מחלקת שמאות המקרקעין בחברת פז כלכלה והנדסה/שי שחר

לימור גוטפריד מונתה למנהלת מחלקת שמאות המקרקעין בחברת פז כלכלה והנדסה וחוזרת לחברה לתפקיד ניהולי. ב-5 השנים האחרונות, לימור כיהנה כשמאית מקרקעין בכירה בצוות ייעוץ הנדל"ן, במחלקה הכלכלית בפירמת רואי החשבון EY ישראל. תחליף את ברק שורצברד אשר מונה על ידי משרד המשפטים לשמאי מכריע.

גוטרפיד מוסמכת במנהל עסקים מהמסלול האקדמי של המכללה למינהל משנת 2004, בוגרת תואר ראשון בהצטיינות בכלכלה וניהול מהמסלול האקדמי המכללה למנהל משנת 2001, ובעלת רישיון שמאי מקרקעין משנת 2009. בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-15 שנים בתחום של ליווי פיננסי, בדיקות כדאיות (דוחות אפס) והערכות שווי מתפקידיה המגוונים, מתוכן 10 שנים כשמאית מקרקעין בכירה במחלקת השמאות בפז כלכלה והנדסה.

דניאלה פז ארז, מנכ"לית ובעלים של חברת פז כלכלה והנדסה: "אנו שמחים לקבל בחזרה לחברה את לימור שמצטרפת לתפקיד ניהולי. אחת ממטרותיה היא להגדיל את מגוון העבודות והיקפי הפעילות של המחלקה. הידע והניסיון שצברה בתחום שמאות המקרקעין יסייע לה להצעיד את המחלקה קדימה ולממש את היעדים והמטרות העסקיות של החברה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
גל לחמי. יח"צ,
גל לחמי מונתה לתפקיד ראש המנהלת להתחדשות עירונית בחברה הכלכלית חדרה/יח"צ

גל לחמי מונתה לתפקיד ראש המנהלת להתחדשות עירונית בחברה הכלכלית חדרה. לחמי בעלת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת רייכמן ותואר ראשון במדעי המדינה מאוניברסיטת בר אילן.

בשלוש וחצי השנים האחרונות הועסקה כמנהלת הפיתוח העסקי בחברת הנדל"ן הציבורית "רותם שני", המתמחה בעיקר בייזום עסקאות התחדשות עירונית וייזום נדל"ן למגורים. במהלך התקופה בה הועסקה בחברה, גל הייתה אמונה בעיקר על ייזום הפרויקטים החדשים בחברה. בתקופה זו, הפכה "רותם שני", לחברה ציבורית והגדילה משמעותית את צבר הפרויקטים שלה לשנים הבאות. לפני הקדנציה ב"רותם שני", עבדה לחמי גם כמנהלת פיתוח עסקי בחברת "עמידר" במשך כארבע וחצי שנים.

לחמי (35) "חדרתית במקור", חזרה להתגורר בעיר בחודשים האחרונים לאחר שגרה במרכז הארץ ב-17 השנים האחרונות. בהתייחס למינויה, אמרה לחמי: "חדרה היא יהלום לא מלוטש בכל הנוגע להתחדשות עירונית, ואני מקווה כי במהלך השנים הקרובות הפוטנציאל הטמון בה יתממש בכל הנוגע להגדלת היצע יחידות הדיור החדשות בהתחדשות עירונית לצד תכנון המטיב עם העיר והאוכלוסייה בה".

מגמת הצמיחה וההתרחבות בקבוצת אבני דרך ממשיכה

כחלק ממגמת הצמיחה וההתרחבות המאפיינת את קבוצת אבני דרך בשנים האחרונות, הודיעה הקבוצה על מינויים חדשים בהנהלת הקבוצה:

גיל גולדשטיין, מי שכיהן עד לאחרונה כמנהל פעילות ההתחדשות העירונית של אוחנה גרופ מקבוצת איסתא נכסים וקודם לכן כמנהל מערך המכירות של חברת אשדר יעמוד בראש חברת הבת אבני דרך.

נבו אביטל, אשר כיהן בתפקידי ניהול ותכנון במגזר העסקי, כמנהל פרויקטים בחברת אשדר וקודם לכן כמנהל מחלקת תכנון במשרד שמש ניהול פרויקטים, מונה לתפקיד סמנכ"ל הנדסה של הקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"I

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully