וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביגדור ליברמן: "מחירי הדירות יירדו בחודשים הקרובים"

עודכן לאחרונה: 24.9.2022 / 9:30

שר האוצר עם מסר אופטימי לזוגות הצעירים - "אנחנו בכיוון הנכון, תוך 4 שנים נהיה במצב אחר לגמרי"

ליברמן ועופר פטרסבורג. יח"צ,
אביגדור ליברמן ועופר פטרסבורג באחד על אחד/יח"צ

באירוע מיוחד שהתקיים היום למועדון בכירי ענף הבניה והתשתיות, בהובלתו של כתב ועורך הנדל"ן עופר פטרסבורג, אמר שר האוצר את הדברים הבאים: "אני לא אומר לרוכשים לקנות או לחכות, שכל אחד יעשה את החושבים שלו, אבל תוצאות הגדלת ההיצע וירידת הביקוש בהחלט ייראו בקרוב. אנחנו בכיוון הנכון".

עוד אמר ליברמן בנושא: "את השנה נסיים עם מעל ל-80 אלף היתרי בנייה ונחצה 70 אלף התחלות הבנייה. זה דברים שלא ראינו עשרות שנים ואם נמשיך בקצב הזה בתוך 4 שנים אנחנו נהיה במצב אחר לגמרי".

באירוע השתתפו עוד הממונה על התקציבים באוצר, יוגב גרדוס, ונציגי חברות נדל"ן מהמובילות במשק.

"אני פרטנר טבעי בליכוד"

לגבי עתידו הפוליטי, ליברמן הפתיע: "אני בהחלט רואה את עצמי כפרטנר בליכוד בלי נתניהו. ממשלה ציונית ליברלית יכולה להתרחש רק בקואליציה בלי ש"ס ויהדות התורה, אלו לא מפלגות ציוניות. אם מחנה נתניהו יגיע ל-59 מנדטים ומטה, הרעיון יוכל להתממש", אמר, "אך אם יגיע ל-61 מנדטים זה אסון גדול". עוד אמר ליברמן בהתייחסו למערכת הבחירות: "אני לא מאמין שיהיה סבב בחירות שישי, ולא משנה התוצאות. יש הבנה במערכת הפוליטית שזה לא אפשרי".

"נתניהו רוצה להעביר 3 מיליארד כדי להנציח בורות ועוני"

בנוסף, שר האוצר עמד על חשיבות תחום החינוך בעיניו. "אנחנו משלמים מחיר גדול בגלל בורות ועוני שמפלגת ש"ס ויהדות התורה רוצות להנציח. נתניהו רוצה להעביר 3 מיליארדי שקלים לשם כך. מדינה מתקדמת כמו ישראל לא יכולה להרשות את זה לעצמה. ילד שלא למד יום אחד מתמטיקה, מחשב או אנגלית, יש לו רק מסלול אחד - כולל. הוא לא ישתלב בשוק העבודה, יחיה על קצבאות ונדבות ויצביע מה שיגידו לו מתוך תלות".

שר האוצר ליברמן עמד עוד על העדר היציבות השלטונית בישראל, על רקע סבב הבחירות החמישי המתקיים בפרק זמן של שלוש שנים בלבד. "רפורמות ופרויקטים כלכליים חשובים מחייבים יציבות שלטונית, יכולת תכנון לטווח ארוך. זו הבעיה הכי גדולה שלנו כרגע ועלינו להתמקד בלפתור אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully