וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום החם הבא בעולם הנדל"ן מתחיל להתממש

עודכן לאחרונה: 28.9.2022 / 13:04

לכל המקטרים על עבודות הרכבת ליד הבית: עולה הביקוש לדירות הסמוכות לאמצעי התחבורה העתידיים של גוש דן

בקרבת התוואי של הקו האדום - סופרין והריבוע הכחול מכרו דירות ביותר מ-700 מיליון שקלים. יח"צ,
בקרבת התוואי של הקו האדום - סופרין והריבוע הכחול מכרו דירות ביותר מ-700 מיליון שקלים/יח"צ

הקו האדום שייפתח (או יידחה) בסוף נובמבר מתחיל להשביח משמעותית את ערך הנדל"ן שסביבו - סופרין והריבוע הכחול מדווחים כי מכרו דירות ביותר מ-700 מיליון שקלים במגדל שמקימים לצד התוואי.
החברות המקימות את פרויקט EAST&TLV, אחד מפרויקטי המגורים המרכזיים במזרח תל אביב: ריבוע הכחול נדל"ן, קבוצת סופרין, קבוצת וייס ,GF נדל"ן ובולטהאופ השקעות, הודיעו כי כ-52% מהפרויקט כבר נמכר. מדובר ב-201 דירות בהיקף מכירות של 701 מיליון שקל לאחר מע"מ.

פרויקט EAST&TLV מבוצע, עבור היזמים, על ידי חברת תדהר וצפוי להסתיים לקראת סוף 2024. בימים אלה נמצאת הבניה בקומה החמישית של שלד הבניין. הפרויקט שהיקף הכנסותיו מוערך בכ-1.4 מיליארד שקל הינו פרויקט בשימושים מעורבים של מגורים, תעסוקה ומסחר בהיקף של כ 68 אלף מ"ר בנוי, המשתרע על פני 6.5 דונם בעבר המזרחי של נתיבי איילון. המתחם יכלול שני מגדלים שיתנשאו לגובה של 40 ו-33 קומות. המגדל הצפוני יכלול 348 יח"ד בתמהיל דירות מגוון, המגדל הדרומי יכלול 25 קומות תעסוקה ומעליהן 8 קומות של מגורים שיכללו 42 יח"ד בלבד. בשני המגדלים ישמש מפלס הקרקע כקומת מסחר מעל מרתפי חניה ותפעול תת קרקעיים.

בין העסקאות הבולטות האחרונות בפרויקט: דירת 5 חדרים בשטח של 118 מ"ר בקומה 25 נמכרה ב-5,890,000 שקלים, דירת 4 חדרים בשטח של 78 מ"ר בקומה 27 נמכרה ב- 4,200,000 שקלים.

"מיקום אטרקטיבי במיוחד לכל סוגי האוכלוסייה"

צחי סופרין, בעל שליטה וסגן יו"ר בקבוצת סופרין: "ההתפתחות המסחרית הגבוהה של ציר יגאל אלון הסמוך לשכונת נחלת יצחק, הקרבה לנתיבי איילון ולמע"ר הצפוני של תל אביב, ביחד עם קרבת השכונה והפרויקט לתוואי הרכבת הקלה והמטרו הופכים את המיקום שלו לאטרקטיבי במיוחד לכל סוגי האוכלוסייה, הן לצעירים שמחפשים להישאר בעיר במחירים שפויים יותר ממחירי הצפון, הן למשפרי דיור או משקיעים והן לאנשים המחפשים לגור בקרבת הרכבת או העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully