וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגידו מקבוצת רני צים תקים שלושה מתחמי מגורים באופקים

21.9.2022 / 12:39

רני צים בפרויקט מגורים ראשון באמצעות חברת צים-מגידו - תקים שלושה מתחמי מגורים באופקים שיכללו 629 יח"ד וכ-1,050 מ"ר שטחי מסחר. תמורת הזכויות בקרקע ישולם סך כ-118 מיליון שקל

הדמיית פרויקט Vision באופקים. רני צים,
הדמיית הפרויקט/רני צים

חברת רני צים מרכזי קניות ממשיכה להרחיב את פעילותה. החברה מעדכנת, כי זכתה, באמצעות חברת צים-מגידו, במכרז של רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) לרכישת זכויות חכירה ב-3 מתחמים לבנייה רוויה ושטחי מסחר מתוך 18 מתחמים בשכונת אפיקי נחל באופקים. בהתאם לתנאי המכרז ניתן לבנות על המגרשים 629 יחידות דיור וכ-1,050 מ"ר שטחי מסחר, מתוכם 409 יחידות דיור במחיר מטרה, מימוש הזכייה, כפוף, בין היתר, לחתימה על חוזה בנייה מול משרד הבינוי והשיכון, אשר עקרונותיו בהתאם לנוסח שצורף למסמכי המכרז.

החברה צפויה לשלם דמי חכירה בגין זכויות החכירה בסך של כ-29 מיליון שקל וכן הוצאות פיתוח למועצה המקומית אופקים בסך של כ-89 מיליון שקל. הפרויקט, ככל שיושלם, ישתרע על שטח כולל של כ-99,802 מ"ר. להערכת החברה, תקופת ההקמה המוערכת ממועד קבלת ההיתר הינה כ-36 חודשים וסך הרווח הצפוי מהפרויקט לפני מיסים על ההכנסה יהיה כ-126 מיליון שקל. בכוונת צים-מגידו לממן את רכישת הקרקע ופיתוחה ממקורותיה העצמיים וכן באמצעות אשראי ממוסד פיננסי.

רני צים. מאיר אדרי,
רני צים/מאיר אדרי

צים- מגידו מתמחה בייזום, תכנון וביצוע של פרויקטים למגורים ברחבי הארץ. החברה הקימה במהלך שנותיה אלפי יח"ד, ויש בידיה כיום צבר פרויקטים בהיקף של כ-1,750 יח"ד, והיא שותפה גם בפרויקטים הכוללים שטחי מסחר ותעסוקה. למגידו 6 פרויקטים בביצוע בהיקף של 517 יח"ד, וכן כ-2,000 מ"ר של שטח מסחר ותעסוקה, ובנוסף עוד 11 פרויקטים בתכנון בכל רחבי הארץ. כמו כן, למגידו זרוע של קבלנות ביצוע, בעלת הסיווג הגבוה ביותר מטעם רשם הקבלנים, מה שמאפשר לה לבצע את מגוון העבודות הרחב ביותר. צבר הפרויקטים הנוכחי של מגידו עשוי להניב לה הכנסות כוללות של כ-2 מיליארד שקל ב-5 השנים הקרובות, לצד רווח גולמי צפוי של כ-500 מיליון שקל. לצים-מגידו פרויקטים ברחבי הארץ, לרבות באופקים, נתיבות, מגדל העמק, מעלות ועוד. רני צים מרכזי קניות חתמה במאי האחרון על העיסקה לרכישת מגידו, במספר שלבים, בהשקעה כוללת של כ-307 מיליון שקל.

כמו כן, השבוע עדכנה רני צים מרכזי קניות גם על זכייתה במכרז נוסף של רשות מקרקעי ישראל, לרכישת קרקע בראש העין, עליה תקים החברה מרכז מסחרי בן 2 קומות, שיכלול כ-5,800 מ"ר של שטחי מסחר לשיווק על ידי החברה, ושיצטרף למרכזים המסחריים הממותגים תחת המותג "צים אורבן". על פרויקט זה החברה תשלם לרמ"י כ-55.5 מיליון שקל תמורת הקרקע, וכן הוצאות פיתוח בהיקף של כ-10.7 מיליון שקל. בהתאם להערכות ראשוניות של החברה, עלות הקמת הפרויקט מוערכת בכ-40 מיליון שקל ומשך הקמת הפרויקט הינו כ-3 שנים. להערכת החברה, המרכז יניב בשנת הפעילות השלישית, ותחת הנחה של הפעלתו באופן מלא, NOI שנתי של 13 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully