וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת חג'ג': הבעת אמון גבוהה מצד הגופים המוסדיים

עודכן לאחרונה: 21.9.2022 / 12:31

הקבוצה תגייס כ-206 מיליון שקל, כשהצעת החברה זכתה לביקושים בהיקף של כ-270 מיליון שקל ובריבית קבועה בשיעור 5.6% לא צמודה - ריבית נמוכה על רקע שוק הפועל בסביבה אינפלציונית גבוהה ובריבית במגמת עליה

צחי ועידו חג'ג'. שי תמיר,
הבעת אמון של השוק המוסדי. צחי ועידו חג'ג'/שי תמיר

קבוצת חג'ג' בשליטת האחים צחי ועידו חג'ג' רושמת הישג מרשים עם הנפקת אג"ח שרשמה ביקושים גבוהים בהיקף של כ-270 מיליון שקל. למרות הביקושים כאמור, החברה תגייס סך של כ-206 מיליון שקל בשלב המוסדי של הנפקת אג"ח מסדרה י"ג, הנושאת ריבית קבועה לא צמודה של 5.62% אחוז עם מח"מ של 2.3 שנים. בהנפקה השתתפו הגופים המוסדיים מהמובילים בישראל ביניהם קבוצת מור, הפניקס, מנורה, נוקד, פורסט ומגדל.

העסקה משקפת הבעת אמון גבוהה מצד הגופים המוסדיים, שכן מדובר בריבית קבועה שאינה צמודה למדד, בשוק הפועל בסביבה אינפלציונית גבוהה וריבית פריים במגמת עליה.
אגרות החוב הובטחו בשעבוד על עודפים מפרויקט MOMA, הצפויים להסתכם לסך של כ-312 מיליון שקל (כולל חלק השותפים בפרויקט). הפרויקט ממוקם ברחוב שלמה, בין שכונת פלורנטין ליפו. במסגרת הפרויקט יוקמו 2 מגדלים של 17 קומות ו- 2 בניינים של 6 קומות, כאשר אחד מהם נמכר לרשת מלונות בראון. הפרויקט משלב מגורים, מסחר ומלונאות. לפרויקט היתר בניה מלא ובנייתו נמצאת בעיצומה. נכון להיום נותרו לשיווק 65 יח"ד (מתוכן 10 יחידות לדיור בר השגה).

"פועלים לשמור על קצב גדילה והתרחבות"

קבוצת חג'ג' פרסמה לאחרונה את הדו"חות הכספיים לרבעון השני לשנת 2022, מהם עולה כי הרווח הגולמי החצי שנתי של הקבוצה עומד על כ-50 מיליון שקל, המהווים 40% מהכנסות הקבוצה. ההון העצמי של קבוצת חג'ג' הוא כמיליארד שקל והיקף מאזן הקבוצה עומד כעת על 2.7 מיליארד שקל.

מקבוצת חג'ג' נמסר: "אנו פועלים על מנת לשמור על קצב גדילה והתרחבות, כשהפעילות של הקבוצה ממוקדת במיקומים הטובים ביותר בישראל. אנו מודים על האמון הגבוה שניתן לפעילות של הקבוצה, כפי שמשתקף מהגיוס האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully