וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטרו עדיין אין, אבל הביקושים כבר נוסקים

20.9.2022 / 10:51

קבוצת סופרין, קבוצת וייס, הריבוע הכחול נדל"ן ,GF נדל"ן ובולטהאופ השקעות מכרו כ 52% מהדירות בפרויקט EAST&TLV בהיקף שווי של 701 מיליון שקל כולל מע"מ

השקעות קרדיט של סופרין, וייס והריבוע הכחול. Viewpoint,
פרויקט EAST&TLV/Viewpoint

על רקע ההודעה על הקפאת תהליכי התחדשות עירונית בסמוך לתוואי המטרו והתחלת הפעלת הקו האדום של הרכבת הקלה, עולים הביקושים לדירות הסמוכות לאמצעי התחבורה העתידיים של גוש דן. החברות המקימות את פרויקט EAST&TLV, אחד מפרויקטי המגורים המרכזיים במזרח תל אביב: ריבוע הכחול נדל"ן, קבוצת סופרין, קבוצת וייס ,GF נדל"ן ובולטהאופ השקעות, הודיעו כי כבר כ-52% מהפרויקט נמכר. מדובר ב-201 דירות בהיקף מכירות של 701 מיליון שקל לאחר מע"מ.

פרויקט EAST&TLV מבוצע, עבור היזמים, על ידי חברת תדהר וצפוי להסתיים לקראת סוף 2024 בימים אלה נמצאת הבניה בקומה החמישית של שלד הבניין. הפרויקט שהיקף הכנסותיו מוערך בכ- 1.4 מיליארד ₪, הינו פרויקט בשימושים מעורבים של מגורים, תעסוקה ומסחר בהיקף של כ 68 אלף מ"ר בנוי, המשתרע על פני 6.5 דונם בעבר המזרחי של נתיבי איילון. המתחם יכלול שני מגדלים שיתנשאו לגובה של 40 ו-33 קומות. המגדל הצפוני יכלול 348 יח"ד בתמהיל דירות מגוון, המגדל הדרומי יכלול 25 קומות תעסוקה ומעליהן 8 קומות של מגורים שיכללו 42 יח"ד בלבד. בשני המגדלים ישמש מפלס הקרקע כקומת מסחר מעל מרתפי חניה ותפעול תת קרקעיים.

צחי סופרין, בעל שליטה וסגן יו"ר בקבוצת סופרין מציין: "ההתפתחות המסחרית הגבוהה של ציר יגאל אלון הסמוך לשכונת נחלת יצחק, הקרבה לנתיבי איילון ולמע"ר הצפוני של תל אביב, ביחד עם קרבת השכונה והפרויקט לתוואי הרכבת הקלה והמטרו הופכים את המיקום שלו לאטרקטיבי במיוחד לכל סוגי האוכלוסייה, הן לצעירים שמחפשים להישאר בעיר במחירים שפויים יותר ממחירי הצפון, הן למשפרי דיור או משקיעים והן לאנשים המחפשים לגור בקרבת הרכבת או העבודה".

בין העסקאות הבולטות האחרונות בפרויקט

  • דירת 5 חדרים בשטח של 118 מ"ר בקומה ה-25 נמכרה ב 5,890,000 שקלים
  • דירת 4 חדרים בשטח של 78 מ"ר בקומה 27 נמכרה ב 4,200,000 שקלים
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully