וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט The Complex של קבוצת אלמוג ביד אליהו קיבל טופס 4

19.9.2022 / 13:11

הפרויקט כולל 70 דירות אשר 20 מהן הוקצו להשכרה ארוכת טווח, מתנ"ס בן 1,000 מ"ר ו-6 חנויות

אלמוג דה קומפלקס. לביא צילומי אוויר,
פרויקט The Complex של אלמוג/לביא צילומי אוויר

קבוצת אלמוג מדווחת כי פרויקט The Complex בשכונת יד אליהו בתל אביב קיבל טופס 4 ומתאכלס בימים אלה. חלקו הארי של הפרויקט הכולל 70 יח"ד נמכר כבר לפני מספר שנים עם תחילת השיווק, וכן קיימות בו כ-20 דירות אשר הוקצו לשכירות ארוכת טווח ויישארו בידי החברה. הפרויקט כולל שטחים ציבוריים משמעותיים, גינת גג לשימוש הדיירים, מתנ"ס חדשני ומעוצב בגודל של כאלף מ"ר שנמסר בימים אלה לאגף נכסים בעיריית תל אביב ו-6 חנויות בגודל כולל של כ-500 מ"ר המיועדות להשכרה.

פרויקט The Complexכולל 8 קומות ובהן 70 יחידות דיור, עם חניון תת קרקעי של שתי קומות. מרבית הדירות הן בנות 2-3 חדרים בגדלים של 50-77 מ"ר, בנוסף יש דירות 4 חדרים בגודל של כ-85 מ"ר ומספר דירות מיוחדות אשר ממוקמות בקומות העליונות.

הפרויקט הייחודי והמונומנטלי תוכנן על ידי רון פליישר וגולן הדרי אדריכלים ומבוסס על סגנון באוהאוס תל אביבי המשלב את הנוסטלגיה של העיר עם החיבור למודרניות האורבנית של האזור. הוא נמצא במיקום מרכזי בשכונת יד אליהו עם גישה מהירה לכביש 20 (איילון), קירבה לתחבורה ציבורית ותחנת הרכבת וכן למוקדי תעסוקה רבים כדוגמת מגדלי אלון, מגדל Toha, עזריאלי ועוד.

מהחברה נמסר כי לאחרונה החל שיווקם של שטחי המסחר בפרויקט, בימים אלה נחתם הסכם שכירות ל-15 שנה עם רשת המרכולים סיטי מרקט, זאת במקביל למשא ומתן מתקדם מול מספר רשתות נוספות.

אלמוג דה קומפלקס. לביא צילומי אוויר,
יעד אטרקטיבי לרוכשי דירות. הקומפלקס ביד אליהו/לביא צילומי אוויר

רקפת להב, סמנכ"לית שיווק ומכירות בקבוצת אלמוג, מציינת כי "יד אליהו מסתמנת כיעד אטרקטיבי לרוכשי דירות, כלל הדירות שהוצעו למכירה בפרויקט נמכרו וכעת מוצעות להשכרה כ 20 דירות לשכירות ארוכת טווח. הפרויקט מציע חוויית מגורים הכוללת את כל התנאים שרוכשים ושוכרים מחפשים כיום - דירות להשכרה ארוכת טווח המציעות ביטחון, וודאות בנוגע למחיר ולאורך תקופת השכירות, גג ירוק המיועד למנוחה ופנאי, וחנויות צמודות שיספקו לדיירים נוחות ונגישות לשירותים שהם מעוניינים בהם. אנו גאים בנראות הפרויקט יוצא הדופן הבולט ביופיו בשכונה ומשוכנעים כי התמהיל הייחודי יחד עם המתנ"ס והמסחר, יהפכו את הפרויקט למרכז בילוי ופנאי של האזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully