וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רני צים יקים מרכז מסחרי בשכונת הענק 'פסגות אפק' בראש העין

15.9.2022 / 11:50

הפרויקט בהיקף של 5,800 מ"ר, בהשקעה כוללת של כ-105 מיליון שקל. תמורת הזכויות בקרקע תשלם החברה כ-55 מיליון שקל לרמ"י. להערכת החברה, המרכז יניב בשנה השלישית להפעלתו NOI שנתי של 13 מיליון שקל

חברת רני צים מרכזי קניות ממשיכה להרחיב את היקפי פעילותה. החברה מעדכנת, כי זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) לרכישת קרקע בראש העין, עליה תקים החברה מרכז מסחרי בן 2 קומות, שיכלול כ-5,800 מ"ר של שטחי מסחר לשיווק על ידי החברה, ושיצטרף למרכזים המסחריים הממותגים תחת המותג "צים אורבן".

החברה תשלם לרמ"י כ-55.5 מיליון שקל תמורת הקרקע, וכן הוצאות פיתוח בהיקף של כ-10.7 מיליון שקל. בהתאם להערכות ראשוניות של החברה, עלות הקמת הפרויקט מוערכת בכ-40 מיליון שקל ומשך הקמת הפרויקט הינו כ-3 שנים. בכוונת החברה לממן את רכישת הקרקע ממקורותיה העצמאיים או באמצעות נטילת מימון חיצוני. להערכת החברה, המרכז יניב בשנת הפעילות השלישית, ותחת הנחה של הפעלתו באופן מלא, NOI שנתי של 13 מיליון שקל.

המרכז יוקם בסמיכות לשכונת הענק 'פסגות אפק' המוקמת בימים אלה בראש העין, וצפויה בשנים הבאות להגדיל את אוכולוסיית העיר מכ-40 אלף כיום לכ-100 אלף עד שנת 2040.

לאחרונה פרסמה החברה את תוצאותיה לרבעון השני של 2022 והציגה גידול של כ-32% ברווח הנקי לכ-22.9 מיליון שקל וכן צמיחה של כ-16% בהכנסות לכ-22.1 מיליון שקל.

רני צים. מאיר אדרי,
רני צים/מאיר אדרי

רני צים, יו"ר רני צים מרכזי קניות: "רכישת הקרקע בראש העין, המיועדת להקמת מרכז מסחרי, תואמת את אסטרטגיית הצמיחה של החברה. כמו בכל פרויקט שאנו מקימים, נביא גם לפרויקט זה את יכולות הביצוע ויצירת התמהיל הנכון כדי להקים מרכז אטרקטיבי, שיהפוך במהרה לאבן שואבת לכל תושבי הסביבה. פרויקט זה מתווסף ל-4 פרויקטים נוספים של החברה הנמצאים כיום בשלבי בניה וכן ל-5 פרויקטים הנמצאים בשלבי תכנון וייזום. אנו מצויים בתנופת פעילות משמעותית, גם בתחום המגורים אליו נכנסו לאחרונה עם רכישת מגידו, ופועלים באינטנסיביות להמשך צמיחת החברה בשנים הבאות".

אבישי אברהם, מנכ"ל רני צים מרכזי קניות: "המרכז שנקים בראש העין ייהנה מנגישות תחבורתית מצוינת ונמצא בסמיכות לשכונת הענק 'פסגות אפק' המוקמת בימים אלה בראש העין, וצפויה בשנים הבאות להגדיל ואף להכפיל את אוכלוסיית העיר. מדובר במרכז שישתלב בצורה אופטימלית בפורטפוליו של רני צים מרכזי קניות, ההולך וגדל בעקביות, כאשר לאחרונה השקנו בהצלחה גדולה מאוד את המרכזים החדשים בטירה ובגני תקווה, ובקרוב אנו צפויים להשלים את הקמת הפרויקטים ברהט, בטייבה ושלב ב' בכפ"ס. אנו בוחנים כל העת עסקאות חדשות והזדמנויות עסקיות, תוך שמירה מתמדת על חוסנה הפיננסי של החברה".

  • עוד באותו נושא:
  • רני צים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully