וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירה ב-43 מיליון שקל: הכירו את הפרויקט הכי יקר בארץ

6.9.2022 / 14:48

"PORT TLV RESIDENCE" של האחים עידו וצחי חג'ג' הוא פרויקט דגל שיוקם במרחק 50 מטר מקו החוף של נמל תל אביב. מה תקבלו בעד הכסף שלכם? קבלו הצצה

פרוייקט port TLV residence/יח"צ

PORT TLV RESIDENCE , פרויקט המגורים החדש של האחים חג'ג', הוא פרויקט הדגל של עידו וצחי חג'ג' - היקר ביותר בארץ. המתחם יוקם בנמל תל אביב, במרחק 50 מטרים בלבד מקו החוף, שלוש דקות ממרינת גורדון, מלון הילטון ופארק הירקון.

הפרויקט תוכנן על ידי אילן פיבקו, מבכירי האדריכלים בישראל ובעולם, תוך שימוש במותגים מובילים כמו bulthaup, Buffy ואחרים, ונמצא בשלבי בנייה מתקדמים. צפי הסיום עומד על כשנתיים ( 2024).

הדמיית פרויקט TLV PORT. הדמיה אילן פיבקו אדריכלים,
הדמיית הפרויקט - כך זה ייראה מבפנים/הדמיה אילן פיבקו אדריכלים

פרויקט "PORT TLV RESIDENCE" ממוקם בסמוך לנמל תל אביב הישן, שהוקם בשנות ה-30, ושופץ בעשור האחרון, ומהווה מוקד בילוי ופנאי הכולל מסעדות, ברים, שווקים, מתחמי תרבות ואוכל, ומותגי אופנה ובוטיק. מתחם היוקרה בן עשר הקומות יכלול דירות בגודל של בין 80 מ"ר ל־200 מ"ר. נוסף לכך יהיו שני דופלקסים פנטהאוזים בשטח של 500 מ"ר, ואלה יכללו בריכה פרטית המשקיפה על רצועת החוף של תל אביב.

דיירי המתחם ייהנו מהטבות הנלוות לנכס ברמת חמישה כוכבים, כגון שירותי קונסיירז' מפוארים, אבטחה 24/7, בית כנסת, בריכת שחייה לשימוש הדיירים, חדר כושר מתקדם, ואפילו תערוכות אומנות מתחלפות בלובי הבניין. בנוסף תפעל בקומת הלובי מסעדה בעלת מוניטין בינלאומי, וזו תשמש את דיירי הבניין ואורחי המלון שימוקם בקומות הראשונות של הבניין.

לאחרונה נמכרה דירת יוקרה בפרויקט ב־43 מיליון שקל ברמת מעטפת, ושתי דירות נוספות נמכרו בסכום כולל של 62 מיליון שקל. פרויקט RESIDENCE PORT TLV הוקם בידי האחים חג'ג', מחברות הנדל"ן המובילות בישראל, שחתומה על יותר מ-70 פרויקטים איכותיים באזורי יוקרה מבוקשים ברחבי הארץ, בניצוחם של טובי האדריכלים ומעצבי הפנים. במקביל לדירות היוקרה יכלול PORT TLV גם מלון בוטיק בסטנדרט של חמישה כוכבים, ובו 44 חדרים בקומה הראשונה והשנייה של הבניין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
בניית TLV PORT. עמית גושר,
המתחם בשלבי בנייה/עמית גושר

סמנכ"לית השיווק והמכירות של הפרויקט, לי זיו, "אנו רואים התעניינות גוברת מצד ישראלים והן מצד תושבי חוץ אמידים המחפשים דיור היוקרה, אך אינם מוכנים להתפשר על איכות. פורט TLV מציע מגורי יוקרה בשילוב עם חופשה בחיי היום-יום. מיקומו האקסקלוסיבי, בצמוד לאתרי הבילוי והתרבות המובילים לצד עיצוב הבניין הלבן הייחודי והמפרט בסטנדרט בינ"ל של הדירות, שמכולן נשקף נוף לים מושך את קהל היעד אשר מוכן לשלם תמורת חוויית מגורים יוצאת דופן ורמת חיים גבוהה ביותר. תל אביב היא עיר קוסמופוליטית, עם מזג אויר מצוין ברוב ימות השנה, שווקים ססגוניים, מסעדות מעולות, גלריות אומנות ומוזאונים מהשורה הראשונה, ואין ספק כי PORT TLV RESIDENCE הוא הפנינה".

הדמיית פרויקט TLV PORT. הדמיה אילן פיבקו אדריכלים,
לנשום אוויר - בתוך הבית. הדמיית הפרויקט/הדמיה אילן פיבקו אדריכלים

על פי פיבקו, "הפרוייקט הוקם במיקום מאוד מעניין, עם קונספט של עירוב שימושים: גם מלונאות גם מסחר וגם מגורים וזה תמיד אתגר. יש כניסות אחרות, מראה אחר, ואלו דברים שצריך להתגבר עליהם. מה שיש כאן, זה באמת יצירת קופסא, כמו קופסת תחרה שהיא גם מאחדת את המראה של הבניין ושל השימושים השונים והביטויים וגם יוצרת הצללה מפני השמש, שזה מאוד חשוב בטח במיקום הזה, אך גם כמובן להנות מהנוף. יש לובי מאוד נחמד הוא משמש גם את הדיירים וגם את דיירי המלון, אמנם יש לדיירים גם לובי קטן משלהם אבל בגדול כולם ישתמשו בלובי הגדול. במלון יש בריכה, בריכה מקורה, חדר כושר ועוד ועוד מתקנים ולוקסוס. המטרה היא שהמלון ייתן שירותי נקיון גם לדיירים. כלומר לגור בבית ולהרגיש בבית מלון. בנוסף, אנשים היום אוהבים את המיוחדות, אוהבים לגור באייקון - זו זהות אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully