וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפאדל, פאדל: הכירו את ענף הספורט החדש שמגיע לכפר סבא

24.8.2022 / 14:20

מה זה פאדל אתם יודעים? זה ענף הספורט החדש שכבר מתחיל לכבוש את ישראל ואם לא תתחילו להתאמן תישארו הרבה מאחור. בדיוק כמו הפוצ'יבולי והפטאנק שהגיעו ממדינות שונות וכבשו את הספורטאים בארץ, כך הפאדל הולך לכבוש את ישראל, והחברה הכלכלית כפר סבא דואגת לכך

מגרשי פאדל כפר סבא. יחצ,
מגרשי פאדל בכפר סבא/יחצ

לא רבים בישראל יודעים מה זה פאדל. ענף הספורט החדש שכבר מתחיל לכבוש את ישראל ואם לא תתחילו להתאמן תישארו הרבה מאחור. בדיוק כמו הפוצ'יבולי והפטאנק שהגיעו ממדינות שונות וכבשו את הספורטאים בארץ, כך הפאדל הולך לכבוש את ישראל.

אז מה זה פאדל? מדובר במשחק מחבט המושאל ממשחק הטניס הוא נפוץ בעיקר באמריקה הלטינית ובספרד, אף שהוא מתפשט לאחרונה גם לאירופה ולישראל. הפאדל הומצא בשנת 1969 בעיר אקפולקו שבמקסיקו על ידי אנריקה קורסוארה פימנטל, כאשר עשה שינויים במגרש טניס שהיה ממוקם בביתו באקפולקו. המשחק התפשט לראשונה לאורך חוף התיירים הדרומי בעיר מרבייה שבספרד, ומשם התפשט לארגנטינה בשנת 1977. המשחק הפך לפופולרי עד כדי כך שמשחקים אותו לא פחות מ-4.5 מיליון אנשים ברחבי העולם, אם לא יותר. בעצם, מדובר במשחק שהוא שילוב של סקווש וטניס והוא דורש בניה של מגרשים מיוחדים שיוכלו לתת מענה עבור כל צרכי השחקנים.

בחברה הכלכלית כפר סבא ראו לנכון לקדם את הענף תוך הבנה כי הענף הולך ותופס תאוצה בארץ וההנחה היא שיהיו תושבים רבים מהאזור שיוכלו להשתמש במגרשים הללו. ענפי ספורט חדשים הם ענפים שיש לחזק אותם ולהיערך עבורם מראש, על כן הוחלט לפתח את המגרשים (4 במספר) בתקווה להיות מענה עבור ספורטאים רבים ולפתח את התחום. כרגע בחברה הכלכלית כפר סבא עמלים על מסמכי המכרז, ומקווים כי השחקן האולמפי הבא בתחופ הפאדל יצא ממגרשי הפאדל בכפר סבא.

שגיא חן, מנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא: "בחברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא מצאנו לנכון לקדם את ענף ספורט ה"פאדל" שהולך ומתפתח בעולם כולו וצובר תאוצה גם בישראל. אנו צופים שיהיו תושבים רבים מהאזור שיגלו עניין ויוכלו להשתמש במתקן החדש בתקווה שבשורת כוכב הפאדל הישראלי הבא תצא מכפר סבא. החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא רואה בהשקעה בספורט, ערך חברתי ועירוני חשוב ביותר ונדבך משמעותי עבור התושבים הרבים באזור. אנו מאמינים כי אורח חיים בריא וספורטיבי בשילוב מתקנים מהטובים ביותר בארץ יתרמו לשיפור איכות החיים בעיר ולהישגים ברמה ספורטיבית גבוהה".

  • עוד באותו נושא:
  • כפר סבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully