וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיירים מרוצים: קבוצת MnG מוציאה לפועל בזמן שיא את מתחם דניאל בת ים

בשיתוף מרכז הנדל"ן

עודכן לאחרונה: 29.8.2022 / 14:15

חברת MnG רשמה עוד פרויקט מוצלח, והדיירים בעננים: "התפללנו לרגע הזה". המנכ"ל והבעלים רן גבר: "נרגשים לקיים את הבטחותינו לבעלי הדירות". עו"ד איתמר פנץ המייצג את בעלי הדירות: "הדבר החשוב ביותר בהתחדשות עירונית הוא בחירת היזם הנכון"

MnG התחדשות עירונית/מרכז הנדל"ן

קבוצת MnG רושמת הצלחה נוספת בפרויקט התחדשות עירונית, כאשר בתוך זמן קצר של פחות משנתיים מהגשת התוכניות לרשויות, הגיע הפרויקט למעמד הריסת הבניינים הקיימים והקמתו של מתחם דניאל, בת ים. "אנחנו מאוד נרגשים מהיום הזה שמסמל עבורנו את הגשמת ההבטחות וההתחייבויות שלנו אל מול בעלי הדירות" אמר רן גבר, בעלים ומנכ"ל משותף בחברת MnG התחדשות עירונית. "עופר ואני בחרנו את תחום ההתחדשות העירונית כי הוא משלב את כל עולם הנדל"ן המקצועי והתכנוני שאנחנו מאוד מתחברים אליו, והכל נעשה יחד עם בעלי הדירות שהם בעצם הגורם החשוב ביותר בעינינו".

"קנינו את הדירה בשנת 95 וגידלנו פה 13 ילדים", אמר חיים נחייאסי, בעל דירה במתחם. "מצד אחד כל החיים עברו פה, מצד שני מדובר בשמחה גדולה כי הכול התיישן ואנחנו מרוצים לקבל משהו חדש וגדול יותר. השמחה כפולה, מדובר בחברה מדהימה. הייתה לנו חברה לפני שעשתה לנו בעיות. עברנו אל עופר ולשאר החבר'ה שאיתו והכול הלך בדרך ישרה". "התפללנו לרגע הזה, ייחלנו לשינוי", הוסיפה הדיירת דליה רובין".

עו"ד איתמר פנץ, שותף במשרד סלומון ליפשיץ המייצג את בעלי הדירות, סיכם: "הדבר החשוב ביותר שבעלי דירות יכולים לעשות הוא לבחור את הפרטנרים הנכונים. הבחירה ב-MnG הייתה הבחירה הנכונה ביותר וזה הוכח היום, היות ואנחנו כבר במעמד של טקס ההריסה. מסביבנו מתחמים רבים שחתמו על הסכמים עם יזמים אחרים שנים לפני שהמתחם התקשר מול חברת MnG והם עדיין עומדים על תילם" .

רן גבר הוסיף - " דאגנו שכל אחד מאנשי החברה יתמקצע בלדעת איך להתמודד עם סוגיות, ועם חששות ולתמוך בבעלי הדירות בצורה מלאה, בכדי להביא את הפרויקטים הללו לידי מימוש בזמן סביר ובאיכות גבוהה. אני מאחל לבעלי הדירות שישדרגו את איכות חייהם מעל ומעבר לציפיות שהיו להם בתחילת הדרך. כי מעבר לפן העיסקי, באנו לעשות באמת טוב לאותם בעלי דירות שאותם אנו רואים כשותפים לדרך".

לאתר החברה>>

בשיתוף מרכז הנדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully