וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת היזמות "גשם" תמשיך לשמש ספונסרית ראשית של בית"ר ירושלים

18.8.2022 / 23:37

אחרי שנתיים משותפות, החליטו הצדדים להמשיך את השותפות גם בשלוש השנים הקרובות. אברמוב: "הפוטנציאל המשותף אדיר"; בעלי גשם: "תומכים בדרך החדשה של המועדון"

ֿמביעה אמון בדרך החדשה: חברת "גשם", אשר שימשה כנותנת החסות הראשית של בית"ר ירושלים בשנתיים האחרונות, החליטה להאריך את מתן החסות בשלוש שנים נוספות, בסכום כולל המוערך בחמישה מיליון שקלים (לפני מענקים מיוחדים על מיקום ועוד). "גשם" הינה חברה לייזום נדל"ן בבעלות יוסי מזרחי ושמגר ואקנין. החסות תתפרש גם על מחלקת הנוער של המועדון.

כחלק מהסכם החסות, יתנוסס לוגו החברה בקדמת החולצות של הקבוצה הבוגרת ומחלקת הנוער, וכן על החולצות שיירכשו על ידי האוהדים. כמו כן, החברה תהנה מפרסום מסיבי וחשיפה בכל דרכי הפרסום והדיגיטל של המועדון, אוטובוס הקבוצה, פעילויות תוכן שיווקי, בפעילויות למען הקהילה ועוד.

נוסף על כך, הקבוצה תמשיך להיקרא בית"ר 'גשם' ירושלים ושחקניה יעלו כבר למשחק מול מכבי נתניה בשבת הקרובה עם המדים המעוטרים בספונסר, שהפך מזמן להיות בן בית בירושלים.

חברת "גשם", הספונסרית הראשית של בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
עידן חדש, ספונסר ישן/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

שמגר ואקנין ויוסי מזרחי, בעלים משותפים בחברת 'גשם': "אנו שמחים להמשיך לתמוך ולהביע אמון בדרך החדשה של בית"ר ירושלים, במיוחד לאור הריצה המשותפת שלנו בשנתיים האחרונות. נמשיך לקדם את הספורט בישראל בכלל, ובבירתנו ירושלים בפרט. כחלק מהחזון שלנו, 'גשם' מביאה את הערך הקהילתי בערים בה היא בונה ורואה קשר ישיר בין פיתוח הספורט בעיר לבין חיזוק הקהילה והתושבים. הדבר מתבטא בתרומה לאוכלוסיות שונות בירושלים, לצד בניה של פרויקט 'ארנונה הילס' בעיר, שבנייתו החלה זה מכבר".

בעלי מועדון בית"ר ירושלים, ברק אברמוב: "אני שמח מאוד על הבעת האמון של חברת "גשם" בבית"ר ירושלים, ובתהליך אותו עובר המועדון. מדובר בסכום משמעותי מאוד שעוזר לנו להמשיך ולהכין את המועדון לעונה הנוכחית. אני רוצה להודות ליוסי מזרחי ושמגר ואקנין, בעלי החברה, שראו את הפוטנציאל המשותף והאדיר של שני הצדדים בקיום העסקה והחליטו ללכת איתנו בשנים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully