וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמורת 10 מיליון שקל: הבשורה הנדל"נית של בני ברק

17.8.2022 / 17:19

סמוך לרכבת - קבוצת סופרין, קבוצת וייס ושותף נוסף חתמו על הסכם אופציה במטרה לרכוש קרקע ברחוב הלח"י בבני ברק ולהקים עליה פרויקט לתעסוקה ומסחר. תמורת האופציה שילמו השותפות 10 מיליון שקלים

סופרין אחזקות בע"מ דיווחה לבורסה כי התקשרה, יחד עם קבוצת וייס ושותף נוסף, על הסכם אופציה במטרה לרכוש את הזכויות במקרקעין המצויים ברח' הלח"י בבני ברק ולהקים עליהם פרויקט בהיקף שלהערכת החברה לא יפחת מ-45 אלף מ"ר למטרות מסחר ומשרדים, וזאת בתנאי ובכפוף לקידום ואישור התב"ע והיתר הבניה במקרקעין. על המקרקעין קיימים היום שני בניינים בני 3-4 קומות הצפויים להיהרס ותחתם עתיד לקום הפרויקט החדש.

תמורת האופציה שילמו שותפות הפרויקט סך של 10,000,000 שקל וככל ששותפות הפרויקט יבחרו לרכוש את הקרקע נקבעה תמורת המקרקעין לסך של 12,500 שקל לזכויות בניה עבור מ"ר מסחר ו- 2,500 שקל לזכויות בניה עבור מ"ר משרדים ותעסוקה , כאשר תמורת האופציה תקוזז ממחיר הרכישה.

צחי סופרין. נווה אביאני,
צחי סופרין/נווה אביאני

את קבוצת סופרין וקבוצת וייס ייצג עו"ד שי עדולם ממשרד שי עדולם ושות', את בעלי הזכויות במקרקעין ייצגו עו"ד רונן מוזסון ממשרד אורלנסקי, אייזנברג, מוזסון ושות' עורכי דין ועו"ד משה לוגסי.

לדברי צחי סופרין, בעל שליטה וסגן יו"ר קבוצת סופרין: "התכנון הוא להקים פרויקט משמעותי באזור אסטרטגי, הנמצא בין פתח תקווה לתל אביב ורמת גן. להערכתנו, האזור ימשיך להתפתח ולצמוח, בעיקר בזכות פעילותו של הקו האדום של הרכבת הקלה שיחל לפעול בקרוב, יחד עם הקו הירוק שצפוי לעבור ברמת החייל בעוד מספר שנים, כמו גם הסמיכות לתחנת רכבת ישראל. אנו מאוד מאמינים בפוטנציאל של פיתוח מתחמי תעסוקה בבני ברק וזהו הפרויקט השלישי שמקדמת החברה אחרי מגדל הכשרת היישוב הנמצא במתחם BBC וכבר אוכלס ומגדל הפניקס שאכלוסו צפוי בקרוב".

קבוצת סופרין נוסדה בשנת 2009, בעלי השליטה במשותף בקבוצה הינם ליאון ויצחק סופרין, המחזיקים, כל אחד באמצעות חברה בשליטתו, בשיעור של כ- 36.6% מההון. החברה מתמקדת בעיקר בשלושה תחומי פעילות: (א) קבוצות רכישה; (ב) נכסים מניבים; ו-(ג) ייזום נדל"ן.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully