וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושקה קולקציית הדירות בפרויקט More ים ליד קיסריה

14.8.2022 / 11:55

קבוצת More משיקה את קולקציית הדירות המיוחדות בפרויקט More ים בשכונת אור ים הסמוכה לקיסריה. מגוון פנטהאוזים ודירות גן בהיקף כולל של למעלה מ-25 מיליון שקל נמכרו ביום מכירות מיוחד

דירת גן פרויקט מור ים. View Point,
הפרויקט של More ים/View Point

קבוצת More משיקה את קולקציית הדירות המיוחדות בפרויקט More ים בשכונת אור ים הסמוכה לקיסריה: מגוון פנטהאוזים ודירות גן בהיקף כולל של למעלה מ-25 מיליון שקל נמכרו ביום מכירות מיוחד שערכה קבוצת MORE לרגל השקת קולקציית הדירות המיוחדות של פרויקט MORE ים בשכונת אור ים.

פרויקט הדגל של קבוצת MORE - MORE ים כולל 21 בנייני בוטיק בני 5-9 קומות ו-2 מגדלי מגורים בני 10-14 קומות. סה"כ 713 יחידות דיור, ביניהם קולקציית הפנטהאוזים אשר חלקם צופים אל חוף קיסריה וחלקם פונים למרחבים ירוקים של פארק הנחל. היקף הפרויקט נאמד בכ-750 מיליון שקל ונבנה בביצוע עצמי של MORE בנייה.

דוגמאות: פנטהאוז 5 חד' בקומה 9, בשטח של 162 מ"ר ומרפסת 70 מ"ר נמכר במחיר של 3,478,000 שקל. דירות גן בשטח של 111 מ"ר וגינה בשטח של 346 מ"ר נמכרה במחיר של 2,918,000 מיליון שקל.

שכונת אור ים

שכונת המגורים החדשה 'אור ים', מיזם משותף של הקרן לפיתוח קיסריה ועיריית אור עקיבא, כולל מתחם שבמרכזו פארק נחל עם פיתוח אינטנסיבי משולב בשימור שטחים ערכיים, והיצע של שטחי ציבור, מסחר ושירותים. שכונת אור ים תכיל בסוף הפיתוח כ-3,480 יחידות דיור והיא משתרעת על פני 1060 דונם הממוקמים בשטח שבין שכונת אורות רבין, כביש החוף, צומת פלי"ם, וכביש מס' 4. תמהיל הדירות באור ים מגוון והטרוגני והוא מיועד למשפחות ולמשפרי דיור השואפים להעלות את רמת החיים, ומציע את כל היתרונות בשכונת מגורים אחת.

  • סביבת מגורים מודרנית, איכותית ומגוונת.
  • שטחים ירוקים בשטח של כ-40% מהפרויקט.
  • פארק לינארי לכל אורך השכונה.
  • שני אגמים אקולוגיים.
  • קרבה לים באמצעות שביל ייעודי מהשכונה ישירות לחוף "אור ים".
  • קאנטרי קלאב בסמוך לשכונה, כמו גם שטחי מסחר ושירותים
  • מערכת חינוך עצמאית: בשכונת אור ים יוקמו 4 קריות חינוך עצמאיות שיכללו בתי ספר וגני ילדים אליהם ניתן להגיע באמצעות מערכת שבילים אשר תיבנה בתכנון והקפדה כך שהמרחק המקסימלי לבתי הספר היסודיים יעמוד על 350 מטר בלבד.
  • בשכונה צפויים לקום מרכזים מסחריים בהיקף של כ-50,000 מ"ר אשר יחוברו גם הם למערכת שבילי ההליכה והאופניים ובהם תמהיל רחב של שירותים מסחריים ואזרחיים אשר ישרתו את תושבי השכונה יחד עם שטחי ציבור מבונים ופתוחים כגון :קריית ספורט, אתרי בילוי ופנאי, גינות קהילתיות ומגרש אתגרי לאופניים.
  • נגישות לצירי תנועה מרכזיים- אור ים מקושרת היטב לכביש 4 (תל אביב-חיפה) ולכביש 2 (כביש החוף), והיא מצויה במרחק של 40 דקות מתל אביב ו-30 דקות מחיפה. חמש דקות נסיעה מפרידות בינה לבין פארק העסקים קיסריה, בו מרוכזות כ-100 חברות היי-טק. בנוסף, יופעל שאטל על ידי החברה לפיתוח קיסריה מאור ים לפארק.
  • עוד באותו נושא:
  • דירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully