וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NEWMARK, חברת הנדל"ן המסחרי מהגדולות בעולם, נכנסת לישראל

28.7.2022 / 11:40

חתמה על הסכם שותפות עם קבוצת נת"מ. יהונתן שטיינברג, יו"ר קבוצת נת"מ: "המוניטין המסחרי של NEWMARK בענף הטכנולוגיה יהפוך את כניסתה לישראל לטבעית שכן ישראל מובילה עולמית בפיתוח סטארטאפים ומעצמת הייטק ועם קשרים ענפים מעבר לים"

חברת הנדל"ן הגלובלית "NEWMARK", הודיעה היום לבורסה בניו - יורק [הנאסד"ק] כי חתמה על הסכם שותפות עם קבוצת נת"מ - קבוצת שירותי נדל"ן מסחרי בפריסה ארצית , המספקת שירותים מגוונים לבעלי נכסים, לשוכרים ולמשקיעים . בכך הופכת שותפות פורה של למעלה מעשור לרשמית וכעת הקבוצה הישראלית תפעל תחת השם Newmark Natam.

NEWMARK הינה מובילה עולמית בנדל"ן מסחרי. החברה הנסחרת בבורסה בארה"ב דיווחה על רווח של 3.1 מיליארד דולר ב-12 החודשים האחרונים (נכון ל-31 במרץ 2022) ושוויה עומד היום על מעל 2 מיליארד דולר. כמו כן מחזיקה בנפח שוק של למעלה מ-151 מיליארד דולר. NEWMARK נמצאת בתנופת צמיחה בעשור האחרון ורכשה מאז 2012 מעל ל-50 חברות. ביחד עם מגוון השותפויות ברחבי העולם, מחזיקה NEWMARK במעל 170 משרדים בפריסה גלובלית ועם כ-6300 סוכני נדל"ן מסביב לעולם.

NEWMARK עוסקת בניהול ותפעול כל שלבי התפתחות הנכס וכן בהענקת שירותים עסקיים מקיפים ומגוונים לבעלי נכסים ולשוכרים, למשקיעים וליזמים, החל מחברות סטארט אפ וכלה בחברות הגדולות בשוק הגלובלי ומתמחה בשילוב היכולות והקשרים המקצועיים שלה יחד עם תשתיות המחקר שברשותה והבנה מעמיקה של השוק, הן בשווקים מבוססים וקיימים והן בשווקים צומחים.

חתימת ההסכם של נת"מ עם ניומרק: יהונתן שטיינברג – מייסד ויו"ר קבוצת נת"מ, יו"ר חטיבת השקעות בניומרק – ג'יימס קהאן, סמנכ"ל בכיר בניומרק – מייקל שיינקורפט. Newmark,
חתימת ההסכם של נת"מ עם ניומרק: יהונתן שטיינברג – מייסד ויו"ר קבוצת נת"מ, יו"ר חטיבת השקעות בניומרק – ג'יימס קהאן, סמנכ"ל בכיר בניומרק – מייקל שיינקורפט/Newmark

יהונתן שטיינברג, יו"ר קבוצת נת"מ: "הסכם השותפות עםNEWMARK מאוד טבעי ונכון עבורנו. הארגון שלנו כמו גם לקוחותינו המתעניינים בהשקעות בתחום הנדל"ן המסחרי, תרים כל הזמן אחר הזדמנויות ייחודיות וחוצי גבולות על מנת להתרחב ולגדול. על כן איגום המשאבים והחיבור בין שתי החברות יגדיל את אפשרויות ההשקעה של לקוחותינו בנכסים שונים ומגוונים מעבר לים ואת הכלים שברשותנו לאתר עבורם השקעות אטרקטיביות. השוק הישראלי מונע בעיקר על ידי המגזר הטכנולוגי וחברת ההייטק ועל כן סקטור זה משפיע מאוד ומוביל גם בענף הנדל"ן המסחרי", מוסיף שטיינברג, "שכן מדובר בחברות שבדרך כלל לוקחות שטחים גדולים במיוחד, מתוך ראיה לעתיד, או כשהן מגייסות כוח אדם ומתרחבות בהתאם. המוניטין, הקשרים וראיית הנולד של חברת NEWMARK בענף ההייטק העולמי יחזקו ויסייעו ללקוחותינו בתחומים אלה למצוא נכסים מתאימים עבורם בארץ או בחו"ל אם מדובר במשקיעים או בחברות הייטק מהשורה הראשונה המחפשות משרדים. השותפות תגדיל את האפקטיביות ואיכות השירותים שאנו מציעים ללקוחותינו, כמו גישה לנתונים ולמחקרים כלכליים וגלובאליים על השווקים השונים אותםNEWMARK מספקת, תשתית אחידה ויכולות טכנולוגיות מתקדמות."

מנכ"ל חברת NEWMARK, בארי גוסין ציין: "צירופה של קבוצת נת"מ כשותפה בפירמה הבינלאומית של NEWMARK, היא חלק מאסטרטגיית ההתרחבות של החברה לשווקים נוספים בכלל ולמזרח התיכון בפרט. למרות שישראל מדינה קטנה מבחינת שטח, השווקים שלה מאוד דינמיים ובעיקר מאוד טכנולוגיים. ישראל היא מדינה מובילה בהייטק וחברות הייטק ישראליות נוטות לבצע פריצות דרך גלובליות כבר בשלבי ההתפתחות הראשונים שלהן ובעיקר לבסס קשרים ושלוחות בארה"ב. הקשר הוא דו כיווני וראיה לכך היא שכשני שליש ממרכזי המחקר והפיתוח בישראל [כ 200] הוקמו מהשקעות של חברות אמריקאיות. כמו כן חברות ישראליות הן המקור הבינלאומי השני ברישומי המסחר בנאסדק אחרי חברות מסין. כאשר נתוני השוק האלה מתחברים עם העובדה שנת"מ חברת הנדל"ן מסחרי הבולטת בישראל ומחזיקה מקבץ לקוחות בינלאומיים ומוכרים, ביניהם: Intuit, Ebay, Autodesk, ARA, IAI, Oracle, Cadence - מדובר עבורנו בחיבור טבעי ונכון".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully