וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת האחזקות נתן הולדינגס רוכשת 240 יחידות דיור בפלורידה

24.7.2022 / 11:39

בעסקת מולטי-פמילי, קבוצת האחזקות נתן הולדינגס רוכשת את 240 יחידות הדיור, עבור כ-53 מיליון דולר (כ-183 מיליון שקל)

קבוצת Nathan Holdings מדווחת על השלמת עסקת רכישה של 240 יח"ד במתחם מולטי-פמילי בג'קסונוויל, פלורידה ארה"ב. היקף העסקה כ-53 מיליון דולרים, כולל תכנית השבחה לנכס בהיקף של למעלה מ- 6 מיליון דולרים. נכס זה מצטרף ל 660 יחידות דיור בשני מתחמי מגורים נוספים אותם מחזיקה הקבוצה בעיר ג'קסונוויל, ולשבעה מתחמי מגורים נוספים ברחבי פלורידה. עם רכישה זו מחזיקה החברה בנכסים בשווי של למעלה מ- 200 מיליון דולרים. בהשקעה זו רואים בחברה הזדמנות של ממש, תודות ליכולת לבצע השבחה משמעותית בניהול הנכס.

דמיטרי רוזין מנכ"ל משותף נתן הולדינגס:" הנכס נרכש מקרן אמריקאית ותיקה מאד, שהחזיקה בו מאז הקמתו ב-1989 ולכן טמון בו פוטנציאל השבחה משמעותי. מודל הניהול הפנימי של החברה, שמנהלת באופן עצמאי ובלתי תלוי את מתחמי הדיור, מבטיח ניהול פרואקטיבי יעיל שיאפשר לתת ערך רב לדיירים, לשפר את סטנדרט המגורים ואיכות החיים במתחם, ולהשיג עבור המשקיעים תוצאות טובות יותר. ניהול אקטיבי של הנכס יאפשר את העלאת שכר הדירה, שמתומחר כיום באופן נמוך בהשוואה למחיר השוק באזור זה. בכוונת החברה לבצע במתחם כולו הליך שדרוג והשבחה מקיף, שיכלול את שיפוץ כלל הדירות, השטחים המשותפים וחזותם החיצונית של המבנים, כמו גם השקעה במתקנים חדשים באזור האגם בסמיכות אליו ממוקם הנכס, תכנון מחדש של מועדון הדיירים, חדר כושר ומגרש טניס, ושדרוג חבילת השירותים הכוללת לדיירים".

עסקת מולטי פמילי בפלורידה. נתן הולדינגס,
המולטי פמילי שרכשה נתן הולדינגס/נתן הולדינגס

ירון שמיר מנכ"ל משותף נתן הולדינגס: "האזור כולו צומח בשנים האחרונות בקצב חסר תקדים, והוכיח את עצמו כשוק מצוין להשקעות נדל"ן. כתוצאה מהמהלכים האחרונים, בשילוב עם שיפור המיתוג והנוכחות הפרסומית של הנכסים שנרכשו, נוכל להעלות את מחירי השכירות וגם לברור מבחינה דמוגרפית שוכרים אמידים יותר. אנחנו ממשיכים להרכיב פורטפוליו אטרקטיבי של נכסים, בדגש על מקבצי דיור מניב במודל המולטי-פמילי הפופולארי, ובוחרים בנכסים בעלי ערך מוסף בשווקי הליבה שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • פלורידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully