וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הנדל"ן R.me רכשה את המולטי פמילי Green Tree ביוסטון

21.7.2022 / 16:00

העסקה בשווי של כ-30 מיליון דולר כוללת 196 דירות, כאשר 10 מיליון דולר הושקעו על ידי R.me והיתרה על ידי גוף מימון גדול בארה"ב. אריה שחורי מנכ"ל החברה: "ההשקעה צפויה להניב למשקיעים תשואה גבוהה לאורך השנים"

פרויקט Green Tree מצטרף ל-5 עסקאות אשר נחתמו בשנתיים האחרונות במדינות אוהיו, קנטאקי, וטקסס בשווי של כ-50 מיליון דולר. העסקה המדוברת מביאה את ארמי ושותפיה לבעלות על 11 מולטי פמילי הכוללים 868 יחידות דיור.

המתחם המדובר נרכש כאשר הוא בתפוסה של 90% ונכנס לתקופת השבחה של כשנה. הדירות בגודל של 2-3 חדרים יעברו שיפוץ מסיבי, השטחים המשותפים יעברו שיפוץ וריענון, תבנה בריכת שחיה ודמי השכירות יתעדכנו בהתאם למחירי השוק. לארמי שותפים עסקיים אשר אחראים על כל נושא הניהול, שיפוץ והשבחת הנכס, הם יושבים בארה"ב ובנוסף חלקם גם פקודיו לשעבר של שחורי בצבא, אקס מ"פים קרביים ולפיכך השפה המשותפת, האמון והדאגה לאינטרס המשקיעים עומדת לנגד עיניהם ותואמת את הערכים של R.me.

גרין טרי יוסטון. יחצ,
מתחם Green Tree ביוסטון/יחצ

יוסטון היא עיר בעלת אפשרויות תעסוקה רבות, מציגה גידול באוכלוסייה ונהנית מצמיחה מתמדת ומביקוש יציב. ב R.Me בחרו להתמקד בהשקעות במתחמי מולטי פמילי כיון שהם מבינים שאנשים תמיד יצטרכו מקום לגור בו ("מוצר צריכה בסיסי"), ומבוקשים מאד בשוק השכירות בארה"ב. וגם בעתות משבר, כמו בתקופת הקורונה, אנשים העדיפו לשכור נכס במחיר יחסית נמוך מאשר להוציא את הכסף שלהם על דירות יוקרה. גם בעת בה אנשים רבים אבדו את עבודתם, מתחמי הדיור שלהם שמרו על תפוסה כמעט מלאה.

מרים ואריה שחורי בעלי החברה מסרו: "כל עסקת רכישה היא עוד ציון דרך עבורנו. החברה הוקמה רק לפני כמה שנים וכיום אנו כבר מנהלים מאות נכסים לאלפי משקיעים. מנגנון הבדיקה המחמיר שלנו טרם ביצוע העסקה מוכיח את עצמו פעם אחר פעם ועל כן התשואות הגבוהות שאנו מספקים ללקוחותינו".

  • עוד באותו נושא:
  • יוסטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully