וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשכרו מאיפה באתם: נחנך פרויקט השכירות ארוכת הטווח הראשון בנהריה

21.7.2022 / 15:33

במעמד שר הבינוי והשיכון זאב אלקין וראש עיריית נהריה רונן מרלי, חנכו דירה להשכיר וחברת סלע בינוי את פרויקט שכירות ארוכת הטווח הראשון בעיר, פרויקט לב נהריה. אלקין מסר: "הצבתי יעד שאפתני של שיווק 10,000 יח"ד עד סוף השנה"

דירה להשכיר נהריה. אורן סונגו,
פרויקט דירה להשכיר בנהריה/אורן סונגו

בשורת השכירות ארוכת הטווח הגיעה לנהריה: החברה הממשלתית דירה להשכיר יחד עם חברת סלע בינוי חנכו היום (יום חמישי 21 ביולי 2022) את פרויקט לב נהריה במעמד שר הבינוי והשיכון זאב אלקין, ראש עיריית נהריה רונן מרלי, יו"ר דירה להשכיר אהוד אדמתי ומנכ"לית דירה להשכיר ענבל דוד. זהו הפרויקט הראשון לשכירות ארוכת טווח של דירה להשכיר המוקם בעיר.

הפרויקט החדש כולל 2 בנייני מגורים חדשים, של תשע ועשר קומות, בהם 61 יח"ד. הדירות בפרויקט כוללות 3 ו-4 חדרים, דירות גג וחזית מסחרית. הפרויקט נרכש על ידי "דירה להשכיר" מחברת סלע בינוי והדירות בו יועמדו על ידי "דירה להשכיר" לציבור השוכרים, בתנאי שכירות הוגנים, כשהחוזה הוא לתקופה של עשר שנים בשכר דירה ידוע מראש.

בטקס גזירת הסרט, שהתקיים במעמד זאב אלקין שר הבינוי והשיכון, נכחו רונן מרלי ראש עיריית נהריה, אהוד אדמתי יו"ר דירה להשכיר, ענבל דוד מנכ"לית דירה להשכיר, משפחת סלע ושי אבוחצירה מנכ"ל סלע בינוי.

הפרויקט בנהריה מצטרף לפרויקטים נוספים של דירה להשכיר בצפון הארץ בין השאר בחיפה, בכרמיאל, בנוף הגליל וביקנעם. בקרוב גם ישווקו פרויקטים במגדל העמק ובחצור הגלילית.

מימין לשמאל: ענבל דוד מנכ"לית דירה להשכיר,	אודי אדמתי יו"ר דירה להשכיר, זאב אלקין שר הבינוי והשיכון, רונן מרלי ראש עיריית נהריה ואמנון סלע, בעלים קבוצת אמנון סלע. אורן סונגו,
מימין לשמאל: ענבל דוד מנכ"לית דירה להשכיר, אודי אדמתי יו"ר דירה להשכיר, זאב אלקין שר הבינוי והשיכון, רונן מרלי ראש עיריית נהריה ואמנון סלע, בעלים קבוצת אמנון סלע/אורן סונגו

דירה להשכיר נמצאת בתנופת שיווקים לדיור בשכירות ארוכת טווח, זאת בהתאם למדיניות משרד הבינוי והשיכון בראשות השר זאב אלקין ובהובלת מנכ"ל משרדו מר אביעד פרידמן לקידום והגדלת היצע יחידות הדיור להשכרה ארוכת טווח, כחלק ממגוון היצע פתרונות הדיור. דירה להשכיר מובילה כיום כ-70 פרויקטים בכל רחבי הארץ מנהריה בצפון ועד אילת בדרום, בהיקף של למעלה מ-17,000 יח"ד. בנוסף לפרויקט לב נהריה המתאכלס בימים אלו, בחודשים הקרובים יאוכלסו כ- 1,600 דירות נוספות בפרויקטים בשוהם, תל אביב, כרמיאל, גן יבנה, רמלה וחולון.

שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין: "שיתוף הפעולה בין המדינה ליזמים פרטיים בפרויקט זה הוא דוגמה לאיך אפשר לעבוד יחד ולמצוא פתרונות טובים לכל הצדדים. אני מאמין שהגדלה של השכרה לטווח ארוך הוא הפתרון הנכון, שאני מאמין ומקדם בכל הכח. אני רוצה להודות לראש העיר נהריה רונן מרלי, משפחת סלע בינוי ולעובדי דירה להשכיר שעובדים סביב השעון לעמוד ביעד השאפתני שהצגתי להם, שיווק של 10,000 יח"ד עד סוף השנה".

רונן מרלי, ראש עיריית נהריה: "כחלק מתנופת הפיתוח בה נמצאת העיר נהריה והביקוש ההולך וגובר כל הזמן בקרב צעירים ומשפחות למגורים בעיר, אני מברך על המהלך שהובלנו יחד עם משרד הבינוי והשיכון ודירה להשכיר שיאפשר יותר אופציות מגורים בבנייה חדשה, במיקום מרכזי בעיר הסמוך לרחוב הגעתון, לתחנת הרכבת, למוסדות ציבור וחינוך וזאת תוך שמירה על טווח מחירים סביר".

ענבל דוד, מנכ"לית "דירה להשכיר": "אנחנו מברכים את נהריה על הצטרפותה למהפכת השכירות המוסדית ארוכת הטווח בישראל. חשיבותו של שוק השכירות המוסדי בישראל היא ביכולתו לספק פתרון דיור אטרקטיבי לצעירים ומשפחות כאלטרנטיבה לדירה בבעלות, תוך הנאה מיציבות וודאות לאורך זמן. נמשיך לשווק פרויקטים נוספים בכל רחבי הארץ, על מנת להגדיל את מסת הדירות המוצעות לציבור כחלק מפתרון דיור חיוני זה. התנופה שאנחנו עדים לה היא תוצאה של מדיניות ממשלתית, בהובלת משרד הבינוי והשיכון, בראשות השר זאב אלקין, ומנכ"ל משרדו, אביעד פרידמן, שמעניקים במה מרכזית לדיור להשכרה ארוכת הטווח בישראל."

שי אבוחצירה מנכ"ל "סלע בינוי"- " פרויקט לב נהריה, הוא מהפרויקטים הראשונים בישראל שהוקמו במסגרת הקול קורא של דירה להשכיר - תוכנית ששמה לה למטרה להגדיל את מלאי הדירות להשכרה ברחבי הארץ, גם במקומות בהם לא היו עתודות קרקע להשכרה. פרויקט לב נהריה עמד בכל התנאים והיה זמין לבניה ואנו שמחים שיכולנו לקחת חלק. חברת סלע בינוי חלוצה כמעט בכל רפורמה שמובילה המדינה בין אם בפרויקטים של מחיר למשתכן, מחיר מטרה וכמובן בשוק החופשי וגם במהלך זה ראינו צעד משמעותי שבאמצעותו אנחנו יכולים לתת מענה גם לאלו שמעוניינים בשכירות לטווח ארוך. החשיבות של פרויקט דירה להשכיר היא קריטית בימים אלו. מחירי הדיור בעליה חדה ושכירות ארוכת טווח מהווה פתרון עבור אוכלוסיות צעירות ומשפחות עם ילדים, דבר שיעניק להם ביטחון לאורך שנים. אני כולי תקווה כי גם בעתיד נוכל לרקום שיתופי פעולה נוספים מעין אלו".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully