וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במיקום מנצח, 700 מטרים מהים: פרויקט צרפתי מטרו יוצא לדרך

בשיתוף צרפתי צבי ובניו

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 15:18

הפרויקט המבטיח מבית צרפתי צבי ובניו שהקמתו מסתיימת ממש בימים אלה מציע משרדים למכירה עם גמישות תכנונית מדהימה, בסמיכות למתחם ה-1,000 וביה"ח אסותא החדש. וגם: תנאי המימון הנוחים. כל הפרטים בפנים

צרפתי צבי ובניו. הדמיה,
צרפתי צבי ובניו/הדמיה

הצטרפו לעשרות בעלי העסקים שכבר רכשו משרד בפריים לוקיישן במערב ראשון לציון, במרחק של 700 מטרים בלבד מחוף הים, צמוד לבית החולים אסותא החדש וסמוך מאוד למתחם ה-1,000. צרפתי מטרו, שהקמתו מסתיימת בימים אלה הוא אחד הפרויקטים הכי מדוברים בשנים האחרונות, והוא הפרויקט היחיד כיום המציע משרדים למכירה במערב ראשל"צ, מרחק של מטרים ספורים ממתחם ה-1,000.

צרפתי צבי ובניו. הדמיה,
צרפתי צבי ובניו/הדמיה

מדובר בפרויקט יוקרתי במיקום מנצח, המציע למכירה משרדים בהתאמה אישית, עם דגש על גמישות תכנונית שתתאים לכל מטרה ולכל בעל עסק. "בניגוד לפרויקטים אחרים, בפרויקט מטרו שמנו דגש על נושא הגמישות", מציין אורן גלזר, מנכ"ל אנגלו סכסון תל אביב המשווקת את הפרויקט. "יש אפשרות לאחד משרדים ובכך להגדיל את השטח, ונראה שניתן יהיה לאכלס את המגדל הראשון מבין שניים באופן מיידי. הבניין עומד וניתן לראותו ולהתרשם ממנו, לבקר במשרד ובקרוב מאוד גם להתחיל לארוז.

שני מגדלי משרדים, לובי מפואר ואפילו בתי קפה ומסעדות

מדובר בקומפלקס משרדים ומסחר עם שני מגדלי משרדים מרהיבים בני 8 קומות, שתוכננו בקפידה וכוללים לובי מפואר, חניה צמודה, מעליות מהירות וכמובן חללי עבודה מגוונים. בנוסף, קומת הכניסה תוקדש למסחר ותכלול חנויות, בתי קפה, מסעדות ועוד.

צרפתי צבי ובניו. הדמיה,
צרפתי צבי ובניו/הדמיה

"הפרויקט הזה מכוון לכל הקהלים - יש משרדים של 65 מטרים, משרדים קטנים וקומפקטיים לחברות קטנות וגם משרדים של 1,000 מטר לחברות ענק", הוסיף נועם קונס, זכיין של אנגלו סכסון בראשון לציון".

מלבד החנויות ובתי הקפה בקומת הכניסה, בסמיכות למתחם החדש נמצאים כמה מהמקומות הכי מבוקשים ואהובים לא רק בראשון לציון, אליהם מגיעים מכל קצוות הארץ, כמו YES PLANET וסינמה סיטי, סופר-לנד, זאפה לייב פארק ועוד, זאת באמצעות דרכי הגישה הנוחות למקום (נתיבי אלון נמצאים בקרבת מקום וכך גם כביש 431 ותחנת הרכבת משה דיין).

צרפתי צבי ובניו. הדמיה,
צרפתי צבי ובניו/הדמיה

תנאי מימון נוחים במיוחד

כמו בכל פרויקט של חברת צרפתי צבי ובניו, גם בפרויקט מטרו תיהנו מסטנדרט צרפתי, יועץ משכנתאות ומימון ללא עלות. כך תוכלו לתפור לעצמכם את העסקה האופטימלית עבורכם.

צרפתי צבי ובניו. הדמיה,
צרפתי צבי ובניו/הדמיה

צרפתי צבי ובניו - ניסיון של 50 שנה בתחום הבנייה

לחברת צרפתי צבי ובניו ניסיון של עשרות שנים בתחום הבנייה. היא פועלת כ-50 שנה ומחזיקה ברקורד מוצלח במיוחד של עשרות פרויקטים שנבנו בהצלחה באזור השפלה והמרכז, כולל מגרשים בגדלים שונים, שכונות שלמות, בנייני קומות, מגדלים וגם שטחי מסחר ומשרדים. לאחרונה החלה החברה לקדם גם מיזמים בתחום הפינוי-בינוי עם עשרות פרויקטים עתידיים ברחבי הארץ.

לפרטים על קניית משרד>>

בשיתוף צרפתי צבי ובניו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully