וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלות של 50 מיליון שקל: עסקת הנדל"ן החדשה ביוסטון

10.7.2022 / 14:51

IBI משקיעה עם קבוצת הנדל"ן VISION & BEYOND: ירכשו יחד מתחם למגורים ביוסטון, טקסס. VISION & BEYOND מחזיקה בכ-3,000 יח"ד ברחבי ארה"ב בשווי מוערך של כ-300 מיליון דולר

בית ההשקעות IBI וקבוצת הנדל"ן VISION & BEYOND רוכשות יחד מקבץ דיור להשכרה ביוסטון טקסס. עלות העסקה מוערכת בכ- 50 מיליון ₪. הפרויקט כולל 96 יחידות דיור של 2-3 חדרים במתחם הכולל גם בריכת שחיה ומתקנים לדיירים. בכוונת החברה להשביח את הנכס, לשפר את שיעורי התפוסה, החלפת חוזי השכירות והעלאת שכר הדירה לרמה הדומה לנהוג בשוק. כידוע יוסטון נהנית מצמיחה גבוהה, גידול באוכלוסייה ואפשרויות תעסוקה רבות התומכות בגידול זה.

זוהי עסקה ראשונה משותפת שעושות שתי החברות באמצעות IBI Pillar שהיא למעשה זרוע פעילות השקעות בנדל"ן של IBI בית השקעות, המאפשרת ללקוחות להשקיע באופן ישיר בנכסי נדל"ן מניבים בארץ ובעולם.

קבוצת VISION & BEYOND המתמחה ברכישה וניהול מקבצי דיור למגורים במרכז ובדרום ארה"ב פועלת בכמה אזורי פעילות בארה"ב ולאחרונה הרחיבה משמעותית את השקעותיה ביוסטון טקסט שנחשבת לאחד מאזורי הנדל"ן המניבים ביותר כיום בארה"ב. הקבוצה רכשה לאחרונה ביוסטון מקבצי דיור בהיקף כולל של כ- 460 יח"ד ובעלות של כ- 73 מיליון דולר.

שכונה ביוסטון טקסס. ShutterStock
שכונת מגורים ביוסטון/ShutterStock

סטס גרינברג, שותף מייסד של קבוצת VISION & BEYOND: "B&V מאמינה באיתור הזדמנויות בשוק המגורים האמריקאי שנהנה מצמיחה חזקה בשנים האחרונות. החוזק שלנו הוא בהיותנו שחקנים לכל אורך שרשרת הערך של התחום על ידי ביצוע תהליך הרכישה, ההשבחה, וניהול הנכסים תחת קורת גג אחת. אנו פיתחנו יכולות לאתר הזדמנויות "מתחת לראדר" במקומות ונכסים בעלי פוטנציאל השבחה גבוה. שלל היכולות הללו פוגש עתה גם משקיע מוסדי מקצועי ואנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם IBI, על הבעת האמון ורואים בחיבור איתם שותפות ארוכת טווח. אנחנו מאמינים שדווקא כעת עם השינויים בשוק נוכל לבצע עסקאות אטרקטיביות במיקומים בהם הביקושים למקבצי הדיור להשכרה בארה"ב ימשיכו להתחזק, ושהיקף ההשקעות בהם יעלה".

קבוצת VISION & BEYOND נוסדה על ידי היזמים הישראליים סטס גרינברג ופטר גיזונטרמן למטרת איתור, רכישה, השבחה וניהול מקבצי דיור בארה"ב. החברה פועלת כיום ב-7 אזורי פעילות במרכז ודרום ארה"ב, בדגש על השקעות בהן קיים פוטנציאל השבחה מהותי בשל יכולת לשפץ את הדירות ו/או בשל ניהול לקוי בנכסים (Value Add). הקבוצה מחזיקה כ-3,000 יחידות דיור ברחבי ארה"ב בשווי מוערך של כ-300 מיליון דולר. בכוונת החברה להשקיע עוד כ-250 מיליון דולר במהלך שנת 2022.

VISION & BEYOND עוסקת בנוסף בפעילות חברתית. שני מייסדי החברה, מ"פ בצה"ל, הקימו השנה יחד עם שותפים נוספים את "מועדון המ"פים 2141", ארגון שעוסק בהכוונה, קידום והעצמת מ"פים קרביים משוחררים לאיוש תפקידים בעלי משמעות והשפעה בעולם החינוך, תעשיה, יזמות ועסקים בישראל. מאז הקמתו הצטרפו למועדון מאות מ"פים.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully