וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתבר שהשם "טסלה" שווה הרבה מאוד למשקיעי הנדל"ן

7.7.2022 / 9:20

"אופק השקעות" הישראלית רכשה נכס ריק לפני שנתיים ב 9 מיליון דולר, השכירה אותו הבוקר לעשור לחברת "טסלה", והקפיצה את השווי ביותר מ-100 אחוז. כל המספרים המטורפים בפנים

צוות שירות נייד טסלה. אתר יצרן
סמל ששווה עלייה של יותר מ-100 אחוז משווי הנדל"ן/אתר יצרן

נפלאות הן דרכי הנדל"ן המסחרי בארה"ב, ובמיוחד כשנקשר אליהן שמה של חברה עצומה בעלת מותג עולמי.

חברת "אופק השקעות" הישראלית, הפעילה בתחום ההשקעות האלטרנטיביות בעשור האחרון, מתמחה בהשבחת נדל"ן מסחרי מניב. החברה פועלת בשוק המשרדים בארה"ב ויחד עם שותף מקומי, הקימה ב- 2017 חברת ניהול בפלורידה המנהלת את הנכסים בבעלותה. הבוקר (חמישי) היא דיווחה למשקיעיה על תשואה פנטסטית בת 250 אחוז על כספם בשל השקעה שבוצעה ב-2019 , כשהחברה רכשה מבנה מסחרי בעיר פרנקלין, פריפריה של נאשוויל - טנסי. "אופק" ומשקיעיה רכשו בצוותא קאנטרי קלאב ב- 9.23 מיליון דולר בשכונה יוקרתית.

תקופה קצרה לאחר הרכישה פרץ משבר הקורונה ושיבש את לגמרי את התוכניות. "ידענו שמדובר בנכס שממוקם מצוין ויושכר במהירות בתום המגיפה", מסר הבוקר קובי אברהמי, מנכ"ל הקבוצה, שהוסיף: "למדנו על בשרנו שנדל"ן מסחרי דורש התמחות גדולה וסבלנות עד מיצוי פוטנציאל ההשבחה. שילמנו מכיסנו, מבלי לערב את המשקיעים, את עלויות המימון לאורך שלוש שנים וייצרנו השבחה גדולה בערך הנכס הרבה בזכות הקרדיט שיש לחברת טסלה, שמצאה מקום גדול בו ייפתח מרכז מכירות שישרת את החוף המזרחי".

בתום מו"מ בן 10 חודשים, הגיעו הצדדים להסכמות. העסקה הקפיצה את השווי לכדי 21 מיליון דולר לפי שמאות הבנק. מדובר בעליית ערך משמעותית של למעלה מ-100% בשווי הנדל"ן ובהחזר של כ-250% על ההון העצמי שהושקע בפרויקט.

עקב עליית שווי הנכס על פי שמאות הבנק שבוצעה היום, ולאור עליית שווי הנדל"ן המגלם את הסכם השכירות ל- 10 שנים, החברה ביצעה הליך של ריפייננס (מימון מחדש), ותחלק למשקיעים תשואת דיווידנד נאה במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully