וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקרו נדל"ן תקים פרויקט של 330 דירות בתל אביב

6.7.2022 / 10:43

חברת אקרו נדל"ן נבחרה לאחרונה במכרז על ידי בעלי דירות להקמת פרויקט פינוי בינוי במתחם שכולל את הבניינים הקיימים ברחוב מח"ל 65-75 (אי זוגי) וברחוב מוצא 8-22 (זוגי) בתל-אביב. מדובר בהריסת 128 דירות קיימות, ישנות ורעועות, ובמקומן תקודם תב"ע לבניית 330 דירות

חברת אקרו נדל"ן נבחרה לאחרונה במכרז על ידי בעלי דירות להקמת פרויקט פינוי בינוי במתחם שכולל את הבניינים הקיימים ברחוב מח"ל 65-75 (אי זוגי) וברחוב מוצא 8-22 (זוגי) בתל-אביב. מדובר בהריסת 128 דירות קיימות, ישנות ורעועות, ובמקומן תקודם תב"ע לבניית 330 דירות בבניינים גבוהים.

בעלי הדירות, המיוצגים על ידי משרד עוה"ד זיו גרומן ושות' המתמחה במקרקעין וההתחדשות עירונית, ניהלו הליך התמחרות שבסופו בחרו בהצעתה של אקרו נדל"ן על פני הצעותיהן של יח. דמרי ואלעד מגורים.

אקרו נדל"ן. גל מרום אדריכלים,
הדמיית הפרויקט/גל מרום אדריכלים

במסגרת הפרויקט אקרו תבנה דירות מפוארות, כאשר דירות הבעלים ימוקמו בשליש האמצעי של הבניינים החדשים, בסטנדרט בנייה מפואר, כאשר לכל דירה תיבנה מרפסת בשטח שלא יפחת מ- 12 מ"ר, תוצמד חניה ומחסן. בנוסף, אקרו התחייבה לתת לבעלי הדירות מענק אכלוס בסך של 20 אלף שקל לרכישת מוצרי חשמל או שדרוגים, וכן לממן את דמי הניהול של בעלי הדירות לתקופה של 10 שנים. כמו כן, אקרו התחייבה לממן לבעלי הדירות את העלויות שיידרשו להסרת בניין קיים כלשהו במתחם כמבנה מסוכן וכן תעניק קרן תחזוקת מבנים קיימים בסך כולל של 250 אלף שקל. בנוסף, עם בחירתה התחייבה אקרו לזפת את גגות כל הבניינים הקיימים, על חשבונה.

מעוה"ד עדי שרעבי וזיו גרומן, המייצגים את בעלי הדירות נמסר: ההליך שביצענו יחד עם נציגות בעלי הדירות הוכיח את עצמו והעניק לבעלי הדירות את היכולת למקסם את התמורה המגיעה להם בפרויקט. מעבר לכך, בהליך ההתמחרות ובחירת היזם נטלו חלק כ-85% מבעלי הזכויות במתחם, מה שמעיד על הרצון העז בקרב בעלי הדירות לשדרג את נכסיהם ולקדם פרויקט פינוי בינוי במתחם.

גידי מוזס, מנהל ההתחדשות העירונית באקרו נדל"ן: "אקרו נדל"ן שמחה לצאת לדרך עם פרויקט משמעותי נוסף בכפר שלם. הזכייה מבטאת את דרכנו - שיתוף בעלי הדירות בתהליך, והבנת צורכיהם בשלב מוקדם".

  • עוד באותו נושא:
  • אדריכלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully