וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקון תקים מערכות חשמל למפעל בישראל שיוקם על ידי חברת הייטק בינ"ל

6.7.2022 / 10:29

היקף העסקה הכולל: כ-190 מיליון דולר

אפקון החזקות הודיעה היום, כי חברה בבעלותה המלאה של החברה קיבלה הודעה לפיה המחיר שהציעה לקבלן הראשי בגין הקמת מערכות החשמל למפעל שיוקם על ידי חברת היי- טק בינלאומית בישראל, בהיקף כולל של כ- 190 מיליון דולר, מקובל עליו ועל הלקוח, ולפיכך בכוונתו לחתום עם אפקון על הסכם לביצוע העבודות האמורות בפרוייקט. הסכם בין אפקון לקבלן הראשי בפרוייקט צפוי להיחתם בשבועות הקרובים. משך ביצוע העבודות צפוי להימשך כ- 24-36 חודשים, בכפוף ובהתאם לקצב התקדמות הקמת הפרוייקט.

ישראל רייף. עזרא לוי,
ישראל רייף/עזרא לוי

ישראל רייף, יו"ר אפקון החזקות ומבעליה: "אנו שמחים וגאים לבחירה של חברת היי טק בינלאומית והקבלן הראשי בפרוייקט באפקון לביצוע עבודות החשמל במפעל החדש שמקים הלקוח. היקף העבודות הגדול, בסך כולל של 190 מיליון דולר, מעיד על עוצמתה של אפקון ויכולותיה לבצע פרוייקט יחיד בגודל הזה ועל ביטחונו של הלקוח ביכולותיה. אנחנו מודים לכל הגורמים המעורבים ובטוחים כי נביא לידי ביטוי את מלוא יתרונותיה של אפקון, לשביעות רצונו המלאה של הלקוח. אין ספק שהזכייה מחזקת את מעמדה של אפקון כגוף המוביל בישראל בעבודות אלו ומהווה הכרה חד משמעית ביכולותיה".

דודי הראלי, מ.מ מנכ"ל אפקון החזקות: "מזה שלושה עשורים אפקון מערכות מהווה שותפה מרכזית בהקמת המתקנים עתירי הטכנולוגיה שנמצאים בליבת העסקים של הלקוח. הבחירה באפקון פעם נוספת מביאה לידי ביטוי את האמון הרב שנותן הלקוח ביכולת ההנדסית של אפקון מערכות ומפקיד בידיה תכולות עבודה עתירות היקף במבנה המרכזי בפרוייקט חשוב זה. אפקון תעסיק מאות עובדים בו זמנית על מנת לעמוד באתגר לוחות הזמנים של הפרוייקט.".

  • עוד באותו נושא:
  • חשמל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully