וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובמנט מתרחבת ומאחדת את עובדיה בקמפוס חדש

4.7.2022 / 11:43

לאחר תהליך של שנתיים בו הרחיבה movement את פעילותה ל-4 חטיבות, איחדה החברה את עובדיה למשרדים החדשים בשטח 1000 מ"ר אשר מוקמו בלוד ותוכננו ע"י "אורבך הלוי" אדריכלים

קבוצת מובמנט, קבוצת ה-Wellness הגדולה והמובילה בישראל לקידום אורח חיים בריא ורפואה מונעת, מתרחבת. לאחר תהליך של שנתיים בו הרחיבה movement את פעילותה ל-4 חטיבות, איחדה החברה את עובדיה למשרדים החדשים בשטח 1000 מ"ר, אשר מוקמו בלוד ותוכננו ע"י "אורבך הלוי" אדריכלים.

הקבוצה פורשת את חזונה ומבצעת מהפכה אמיתית באמצעות 4 חטיבות: החטיבה לקידום אורח חיים בריא, החטיבה לרפואה מונעת, החטיבה הטכנולוגית, החטיבה הקמעונאית. בסינרגיה מלאה בין החטיבות השונות מציעה הקבוצה מגוון פעילויות וטכנולוגיות מתקדמות לקידום אורח חיים בריא ורפואה מונעת, לרבות פתרונות לקידום אורח חיים בריא למגזר הציבורי, העסקי והפרטי.

משרדי מובמנט, תכנון אורבך הלוי אדריכלים. רונן טופלברג,
המשרדים החדשים של מובמנט, בתכנון ועיצוב אורבך הלוי אדריכלים/רונן טופלברג

שירותי החברה כוללים תוכניות בריאות לעובדים ולמעסיקים, מנוי אוניברסלי לחדרי כושר (freefit), ארנק wellness לסקטור העסקי והפרטי (move), הקמה והפעלה של חדרי כושר, אפליקציות לעידוד אורח חיים בריא ומגוון פתרונות של רפואה מונעת.

הקבוצה פועלת למעלה משני עשורים ובין 1,700 לקוחותיה נמנים ארגונים ומוסדות המובילים בארץ כגון: משרדי ממשלה, קופות חולים, ארגוני עובדים, כוחות הביטחון, חברות עסקיות ולקוחות פרטיים. היקף הפעילות העצום עם למעלה מ-1.2 מיליון מנויים באפליקציות השונות ו-700 אלף כניסות לחדרי כושר שונים ברחבי הארץ הפכו את מובמנט לקבוצה המובילה בתחומה בישראל ובסטנדרטים בינלאומיים.

משכנה החדש, המיועד למטה החברה, נמצא בקומה הרביעית של בניין משרדים בן חמש קומות שעמד שנים נטוש בשלב השלד. בקומת הגג של הבניין, ממוקמים משרדי האדריכלים "אורבך הלוי" שהיו גם אמונים על פרויקט חידוש והשמשת הבניין ובמהלך העבודה עליו התאהבו בו ומיקמו שם את משרדיהם. מנכ"ל חברת movement הגיע לבקר את השכנים החדשים והתאהב גם הוא בתכנון ובאווירה המיוחדת שיצרו האדריכלים במשרדיהם, כך שמיד ביקש מ"אורבך הלוי" להיות אמונים גם על תכנון המשרדים של חברתו שלו.

משרדי מובמנט. תכנון אורבך הלוי אדריכלים. רונן טופלברג,
עוד הצצה/רונן טופלברג

אל החלל החדש נכנסו לפני כחצי שנה, כשהתכנון נעשה לאחר הקורונה וכמעט שלא הושפע ממנה, אלא רק ברצון להוות אלטרנטיבה אטרקטיבית וביתית לעובדים שיגיעו למשרדים. פריטי הנגרות וחיפויי הקירות המיוחדים, הגרפיקה והמערכות החשופות בחלל מדגישות את התנועה והדינאמיות, ונותנות פרשנות חדשה ורעננה לחלל שהוא בית לפעילות. כך גם השימוש החוזר בחומרים והשילוב ביניהם - טראצו אמיתי ברצפה, בטון בתקרות חשופות, עץ ליבנה בהיר בפריטי הנגרות ובפרקט, מתכת שחורה וצמחיה - חומרים בעלי מראה על-זמני לערכים על-זמניים.

חלל כניסה פתוח ומרווח מקדם את הבאים, עמדת קבלה שמאחוריה קיר נגרות הרומז לנכנס על האוירה הלא שגרתית במשרד אליו הוא הגיע. קיר הנגרות מורכב ממדפי עץ גיאומטריות המציגות קטל-בלס בצבע ניאון שמוסיפים זריקת צבע לחלל הנייטרלי. בחלל ההמתנה ספה גדולה ומיוחדת שגווניה נבחרו באופן מוקפד, כשמולה קיר מחופה כולו בעץ, המורכב מגיאומטריה בחתך משולש שמתכווץ ומתרחב לאורך כל הקיר, כך שכבר בכניסה מרגישים את הדינמיות והזרימה שביקשו האדריכלים לייצר בחלל. בלב המשרד נמצאים חללי הישיבות המשותפים הציבוריים, ואילו חללי העבודה, המתחלקים לחדרים פרטיים ועמדות עבודה באופן ספייס, נמצאים בשולי הקומה, קרוב לחלונות כדי שהעובדים יוכלו להנות מאור שמש טבעי.

באופן ספייס מופרדות העמדות אחת מין השנייה באמצעות מחיצות עץ, מנותקות מהתקרה ומשמשות כגב לשולחנות העבודה. גם במחיצות אלו ביקשו האדריכלים להדגיש את מוטיב התנועה ועל כן המחיצות בעלות חירוצים גאומטריים משתנים, נפתחים ומתכווצים לאורך המסדרון, ונותנים פרטיות לעובדים. בהמשך לדאגה לבריאות ונוחות העובד, כל עמדות העבודה, במשרדים הפרטיים ובאופן ספייס, בגודל זהה והן כוללות שולחן חשמלי עולה ויורד המותאם לגובה העובד, ומאפשר גם עבודה בעמידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully