וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צהלה בנגב: 116 דירות מתוך 153 צמודי קרקע נמכרו בשכונת נחל הפארק

3.7.2022 / 15:23

וכל זאת בפרק זמן של ארבעה חודשים בלבד. בשוק החופשי נותרו לשיווק 34 צמודי קרקע במגרשים גדולים בגודל של רבע דונם ועד חצי דונם ויותר

חברת שובל מתחמי מגורים מדווחת כי בתוך 4 חודשים מכרה 75% מפרויקט צמודי הקרקע בשכונת פארק הנחל בבאר שבע. בחברה מביעים שביעות רצון רבה מהצלחת 'צהלה בנגב', פרויקט צמודי הקרקע אותו משווקת החברה לאחר שסיימה למכור ולבנות את פרויקט באר שבע טאצ' בשכונת פארק הנחל, המונה למעלה מ-800 יחידות דיור.

פרויקט צמודי הקרקע 'צהלה בנגב', כולל 153 (מתוכם 110 יח"ד במסלול מחיר למשתכן והיתר בשוק החופשי), כשבתוך 4 חודשים נמכרו כל הבתים במסלול פרויקט למשתכן ועוד 6 בתים בשוק החופשי.
בשוק החופשי נותרו לשיווק 34 צמודי קרקע במגרשים גדולים בגודל של רבע דונם ועד חצי דונם ויותר, מהם רק 6 וילות חד משפחתיות ועוד 34 יחידות דו משפחתי. גודל הבתים יהיה בין 160-200 מ"ר בני 7 חדרים, עם חצרות בגדלים הנעים בין 225-540 מ"ר.

צהלה בנגב. יחצ,
הדמיית פרויקט צהלה בנגב/יחצ

לדברי ישי רוט, סמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת שובל, "אנו החברה היחידה שהצליחה לאשר חד משפחתיים בשכונה וכמעט היחידה בישראל שזכתה במכרז של צמודי קרקע במחיר למשתכן- סה"כ 153 מתוך 5000 יחידות דיור בשכונה. שיווק הפרויקט בזמן שיא היה הודות לכך שהיתה לנו רשימת המתנה ארוכה של רוכשים- רובם אנשי הייטק שהמתינו לתחילת השיווק".

מדובר במתחם מאד יוקרתי שהוא במידה רבה מעין כפר בתוך השכונה. החיבור בין יחידה ליחידה בדו משפחתיים מינמילי, דבר היוצר עצמאות רבה של יחידות הדיור שנהנות מאופן ספייס, אור מלא, פרטיות מלאה ויתרון אקלימי.

לדברי רוט, המחיר הממוצע של צמודי הקרקע שנמכרו במחיר למשתכן עמד על 1.7 מיליון שקלים ואילו בשוק החופשי נמכרות יחידות הדיור במחיר שנע בין 2.7-3.6 מיליון שקלים. בשנת 2019 צמודי קרקע במסגרת מחיר למשתכן בהצלחה כאשר שובל מתחמי מגורים הציעה סכום של 7200 שקלים למ"ר.

ישי רוט מדגיש, שההימור של קבוצת שובל בהתמודדותה על מכרז צמודי הקרקע בשנת 2019 לא היה מובן מאליו למרות שקצב המכירות בבאר שבע טאצ' היה יפה. ההימור על צמודי הקרקע הוכח כמוצלח בין היתר בגלל שבעקבות הקורונה הביקוש לדירות גן ולצמודי קרקע הרקיע שחקים. בנוסף, השיווק של השכונה הצליח להחזיר לעיר באר שבעים רבים ומשפרי דיור, מה שהביא לביקושים יפים גם ל'צהלה בנגב'.

  • עוד באותו נושא:
  • דירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully