וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינוי בינוי בכפר סבא: 225 יחידות דיור חדשות בתכנון להקמה בגבעת אשכול

27.6.2022 / 13:09

התוכנית כוללת הריסת 64 יחידת דיור בארבעה בניינים, ובניית 225 יח"ד חדשות בארבעה בניינים בני 8-20 קומות

פרויקט התחדשות עירונית רחב היקף בכפר סבא: שריקי גרופ יזמות ובניה שבבעלות קובי וחי שריקי מקדמת תוכנית להתחדשות עירונית במסלול פינוי בינוי בכפר סבא. התוכנית כוללת הריסת 64 יחידת דיור בארבעה בניינים, ובניית 225 יח"ד חדשות בארבעה בניינים בני 8-20 קומות. לצד בנייני המגורים מתוכננים גם שטחי ציבור ומסחר ושטחים פתוחים. את הפרויקט מוביל משרד יסקי אדריכלים בניהול האדריכל שאול יסקי.

בפרויקט מתוכננות להיות דירות בתמהיל מגוון בכדי לתת מענה גם לזוגות צעירים ולמשפחות קטנות. בסמוך לפרויקט צפוי לעבור קו של המטרו (M1).

פרויקט כפר סבא שריקי גרופ. יחצ,
פרויקט ההתחדשות העירונית בכפר סבא - השכונה כיום/יחצ

מדובר על תוכנית שתיבנה על שטח כולל של כ- 6 דונם בשכונה הוותיקה גבעת אשכול בכפר סבא שמקודמת כחלק ממדיניות התחדשות עירונית לכלל השכונה.

התוכנית תוגש בשבועות הקרובים לאישור הוועדה המקומית, ומיד לאחר מכן לוועדה המחוזית.

דודו וזאנה, מנהל פיתוח עסקי שריקי גרופ: "מדובר בפרויקט נוסף בשכונה שרובה ככולה עוברת התחדשות על ידי שריקי גרופ, ובעתיד הקרוב צפויים פרויקטים נוספים בשכונה בפרט ובעיר כפר סבא בכלל".

האדריכל שאול יסקי מיסקי אדריכלים הוסיף: "הפרויקט מתוכנן מתוך ראיה קהילתית רחבה הלוקחת בחשבון את הצרכים של תושבי השכונה, כגון גדלי דירות שונים, שטחים ירוקים, קרבה לפתרונות תחבורה ועוד".

  • עוד באותו נושא:
  • כפר סבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully