וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדל"ן ב-1,000 שקל? הפלטפורמה החדשה שמתיימרת לשנות את השוק

26.6.2022 / 11:09

הסטארט אפ REALTY BUNDLES יאפשר לישראלים לרכוש מקבצי נדל"ן בחו"ל בהשקעה מינימלית של 1,000 שקל. המנכ"ל נועם עמרם: "מאפשרת גישה לאלפי משקיעים קטנים שלא יכלו להגיע אליהם"

על רקע עליות המחירים החדות בשוק הנדל"ן המקומי, הזעזועים בשווקי ההון והחיפוש אחר אלטרנטיבות השקעה, פלטפורמה דיגיטלית חדשה, המושקת בימים אלה, תאפשר לישראלים השקעות במקבצי נדל"ן בחו"ל, בהשקעה מינימאלית של 1,000 שקל בלבד. זאת, לעומת סכומים של עשרות ומאות אלפי יורו הנדרשים מאלו המעוניינים להשקיע בנדל"ן בחו"ל כיום.

ההשקעה בנדל"ן בחו"ל, תחום הצובר תאוצה בקרב ישראלים רבים, מתבצעת בדרך כלל באמצעות השקעה בנכס בודד כמו דירה אותה משכירים. ההשקעות של גופים מוסדיים ומשקיעים גדולים בנדל"ן בחו"ל מתוחכמות יותר וכוללת, בדרך כלל, השקעות במקבצים שונים ובאמצעות קרנות המתמחות בכך. מדובר בהשקעות מינימאליות בסכומים גבוהים. הסטארט אפ REALTY BUNDLES מאפשר גם למשקיעים הקטנים אפשרות דומה.

גשר ברוקלין על רקע קו הרקיע של ניו יורק. ShutterStock
האם תיפתח למשקיעים אפשרות אמיתית?/ShutterStock

REALTY BUNDLES פיתח פלטפורמה דיגיטלית חדשנית המחברת בין קרנות השקעה בינלאומיות בנדל"ן ובין משקיעים ישראלים. הפלטפורמה מאפשרת להשקיע בפרוייקטים של נדל"ן בחו"ל בסכומים נמוכים, החל מסכום של 1,000 שקל בלבד, תוך פיזור ההשקעה והסיכונים על מגוון רחב מאוד של עשרות ומאות פרוייקטים. הסטארט אפ הישראלי כבר זכה במענק על חדשנות עסקית מטעם האיחוד האירופי ונמצא כיום בהליכי רישום של פטנט PCT.

REALTY BUNDLES, שהוקם בסוף שנת 2019, פועל בשיתוף עם קרנות וסוכנויות נדל"ן מרכזיות באירופה (ובשלב הבא בארה"ב). מדובר בקרנות אשר סף הכניסה אליהן הוא גבוה מאוד (בד"כ מינימום השקעה של 100 אלף יורו ומעלה) המשקיעות בסיגמנטים שונים של נכסים במדינות השונות ביבשת: נדל"ן מניב, נדל"ן למגורים, מחסנים לוגיסטיים, דיור לסטודנטים ועוד. בחירת הקרנות והסוכנויות בהן משקיעה הפלטפורמה נעשית לאחר סינון קפדני ועם אלו הנהנות ממוניטין טוב במדינתן. קרנות וסוכנויות אלו מסוגלות להציע מגוון רחב של נכסים אטרקטיביים ועסקאות המגובות בביטחונות.

הפלטפורמה, ביחד עם אותן קרנות, בונה מקבצים (בנדלים) של פרוייקטים בהתאם לרמת הסיכון או תחום ההשקעה, כאשר ההשקעה הכספית מבוזרת ביניהם. בכך הפלטפורמה מונעת מצב מוכר בתחום ההשקעות בנדל"ן בו כישלון בפרוייקט אחד עלול להוריד את כל ההשקעה לטמיון.

נכון להיום הפלטפורמה מציעה כבר 7 בנדלים מדינתיים או אזוריים באירופה. בין השאר בנכסים בבריטניה, שבדיה, פורטוגל, ספרד ועוד. עד כה הסטארט אפ גייס כ-8 מיליון שקל, חלקם בגיוס המונים, וכיום הוא נמצא בסבב גיוס המונים נוסף. יצויין כי בתום פיילוט מצומצם שביצעה החברה ועם סיום שלב ההרצה, נפתחה כעת לציבור הרחב האפשרות להשקיע באמצעות הפלטפורמה.

נועם עמרם. יחצ,
נועם עמרם/יחצ

נועם עמרם, מנכ"ל REALTY BUNDLES: כמו הפלטפורמה של בוקינג.קום בתחום המלונות, REALTY BUNDLES עושה זאת בתחום הנדל"ן. הפלטפורמה הדיגיטלית מחברת בין קרנות נדל"ן וסוכנויות מובילות לבין המשקיעים הקטנים. למשקיעים נפתחת ההזדמנות להיכנס להשקעות, בסכומים נמוכים ובפיזור נרחב, באמצעות הגופים המובילים שהיו סגורים עבורם עד כה. עבור הקרנות, הפלטפורמה מאפשרת גישה לעשרות ומאות אלפי לקוחות ומשקיעים פוטנציאלים חדשים אליהם הן לא יכלו להגיע עד כה.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully