וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת קומבינציה לסלע בינוי ביקנעם. השווי: 200 מיליון שקל

2.6.2022 / 10:34

חברת סלע בינוי ממשיכה במסע הרכישות והודיעה על עסקת קומבינציה באזור פארק ההייטק של יוקנעם. הפרויקט צפוי לעלות לקרקע ברבעון הראשון של 2023

החברות סלע בינוי, ואיסתא נדל"ן מודיעות היום על עסקת קומבינציה באזור פארק ההייטק של יוקנעם, בהיקף של כ- 25,000 מ"ר, שיכלול כ- 300 חניות. הפארק מכונה עמק הסיליקון של הצפון, ועל השטח הן עתידות להקים מספר מבנים בייעוד של תעסוקה. השילוב של מיקום הפרויקט בפארק ההיי-טק של יוקנעם בצירוף הסמיכות לכביש 6 וכביש 70- מקנה לו יתרון אסטרטגי חשוב מבחינת נגישות ותחבורה.
הפרויקט החל בתכנון בימים אלה וצפוי לעלות לקרקע ברבעון הראשון של 2023. מפאת היקפו, הפרויקט ייתן מענה והזדמנויות תעסוקה לכ- 1500 עובדים נוספים במתחם.

פרויקט סלע בינוי. סטודיו 84,
הדמיית הפרויקט ביקנעם/סטודיו 84

אלעד כהן, מנכ"ל סלע ריאלטי מקבוצת סלע בינוי: "העסקה הזו היא משמעותית מבחינת יצירת הזדמנויות למקומות תעסוקה חדשים. חשוב לנו להמשיך בתנופה בעולם התעסוקה כדי לייצר הזדמנויות גם בצפון. הפרויקט הזה מהווה אבן דרך חשובה לזרוע המניבים של סלע בינוי - סלע ריאלטי, ואנו סמוכים ובטוחים כי השילוב של נגישות וצירי תחבורה ראשיים לצד אזור פיתוח הכולל הטבות מס לחברות העומדות בקריטריונים באזור פארק ההיי טק של יוקנעם - יתרום רבות לגיוון הפורטפוליו והפריסה של סלע ריאלטי.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully