וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

54 מיליון שקל: פרויקט הפינוי בינוי החדש ברמת גן

30.5.2022 / 10:07

קבוצת רוזיו מעמיקה את אחיזתה בר"ג וזכתה בפרויקט פינוי בינוי נוסף בעיר: אסף 17 בשכונת חרוזים המבוקשת. היקף הפרויקט נאמד בכ- 54 מיליון שקל

קבוצת רוזיו מעמיקה את אחיזתה בר"ג, כשזכתה בפרויקט פינוי בינוי נוסף בעיר: אסף 17 בשכונת חרוזים המבוקשת. היקף הפרויקט נאמד בכ- 54 מיליון שקל. 8 הדירות הקיימות היום בבניין אחד בן שתי קומות על עמודים שנבנה בשנות החמישים ייהרס, ובמקומו ייבנו 26 יחידות דיור בוטיק בבניין בן 10 קומות בשטח של 2,000 מ"ר ו-2 קומות חנייה תת קרקעיות בשטח של 400 מ"ר. תמהיל הפרויקט כולל דירות 2,3,4 חדרים בשטחים של 50-90 מ"ר ו-12 מ"ר מרפסות.

פרויקט אסף 17 מצטרף לפרויקטים משמעותיים נוספים שמבצעת קבוצת רוזיו בר"ג בשכונות הגפן ונחלת גנים המבוקשות בהיקף של כ-450 מיליון שקל.

הדמיית פרויקט אסף 17. יחצ,
הדמיית הפרויקט/יחצ

יובל רוזיו מבעלי קבוצת רוזיו ציין: "אנו מודים לדיירים על הבחירה בנו כחברה היזמית של הפרויקט המבטאת את אסטרטגיית הקבוצה של איתור הזדמנויות באזורי ביקוש. פרויקט אסף 17 הנמצא בלב שכונת חרוזים השקטה והמבוקשת, מציע חיי קהילה ואינטימיות אך גם קירבה למוקדי תעסוקה מרכזי, צירי תנועה ותחבורה ראשיים וקרבה לפארק הירקון ולתל אביב".

שכונת חרוזים היא מהשכונות המבוקשות והאטרקטיביות של רמת גן. השכונה ממוקמת בסמוך לפארק הירקון, מוקפת ריאות ירוקות, שקטה ואינטימית אך גם קרובה מאוד לאזור המשרדים והתעסוקה של הבורסה בר"ג ומעבר לגשר ההלכה, במרחק של כ-5 דקות הליכה, נמצאת תל אביב. השכונה גובלת עם רחוב אבא הלל המרושת בתחבורה ציבורית וכן קרובה ליציאה לכביש 4 ונתיבי איילון. הקו האדום של הרכבת הקלה יעבור בסמוך לשכונה. בסמוך לשכונה אמורה להיפתח במרחק 10 דקות הליכה תחנה של הקו האדום, שתהפוך את הנסיעה למרכז תל אביב לקלה ונעימה. בנוסף, אחד מקווי הרכבת התת קרקעית (מטרו) שאמורה להיבנות בגוש דן אמור לעבור בדרך נמיר, עם תחנה במרחק של כרבע שעת הליכה מהשכונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully