וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההריסה החלה: מגדלי היוקרה "אאורה רמת חן החדשה" יוצאים לדרך

19.5.2022 / 10:36

יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה: "אנחנו שמחים ונרגשים לצאת לדרך ברמת חן החדשה, עם הריסת 7 בניינים ישנים והתחלת בניית 3 מגדלים מפוארים במקומם באחד הפרויקטים הכי יוקרתיים שלנו, בתכנונו של אדריכל אבנר ישר"

הריסת מבנים ברמת חן/אאורה

חברת "אאורה" מדווחת על הריסת הבניינים הישנים והתחלת בנייה מגדלי היוקרה בפרויקט התחדשות עירונית שנערך היום (ה') בנוכחותו של ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, יעקב אטרקצ'י בעלים ומנכ"ל אאורה מחדשים את ישראל, אדריכל הפרויקט אבנר ישר, יורם אסידון - מנהל הפרויקט מטעם הדיירים , אייל מאמו וישי איצקוביץ - עו"ד של הדיירים. כמו כן נכחה באירוע מהנדסת עיריית רמת גן סיגל חורש.

בטקס השתתפו משפחות הדיירים הוותיקים שבואו להיפרד מהבית הישן שלהם בציפייה לבניינים החדשים.

במסגרת האירוע תחל ההריסה של 7 מבני הרכבת הישנים עם 144 יחידות דיור ובמקומם יוקמו 3 מגדלים מגורים בני 30 קומות עם 522 יחידות דיור, שיכללו כ-2,000 מ"ר של מרחבי עבודה שיתופיים, שטחי מסחר ומבני ציבור. בפרויקט שיוקם דירות בנות 3,4,5,6 חדרים, ופנטאוזים. את הבניינים תכנן האדריכל אבנר ישר, מהאדריכלים המובילים בישראל. הצפי לסיום בניית המגדלים החדשים מוערך בארבע שנים. את הפרויקט מלווים בנק פועלים וחברת הראל. כ-35% מהדירות במגדלים נמכרו כבר במכירה מוקדמת.

אדריכל אבנר ישר, בעלי אאורה יעקב אטרקצ'י, ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן, סגן ראש עיריית ר"ג עו"ד רועי ברזילי, מהנדסת העיר רמת גן סיגל חורש. רפי דלויה,
אדריכל אבנר ישר, בעלי אאורה יעקב אטרקצ'י, ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן, סגן ראש עיריית ר"ג עו"ד רועי ברזילי, מהנדסת העיר רמת גן סיגל חורש/רפי דלויה

כרמל שאמה הכהן ראש עיריית רמת גן: "מרגש שעוד פרויקט אמיתי של התחדשות עירונית יוצא לדרך מעל 140 דירות יהרסו ומעל 500 יבנו. מבינוי של מעברה למגדלים יוקרתיים. בפרויקט הזה כולם מרוויחים. קודם כל הדיירים, גם העיר וגם היזם".

יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה: "אנחנו שמחים ונרגשים לצאת לדרך ברמת חן החדשה, עם הריסת 7 בניינים ישנים והתחלת בניית 3 מגדלים מפוארים במקומם באחד הפרויקטים הכי יוקרתיים שלנו בתכנונו של אבנר ישר מהאדריכלים המובילים בישראל. המגדלים החדשים בני ה- 30 קומות יבנו כמיקשה אחת, עם שטחים ציבוריים מפנקים, נוף פנורמי ואיכות בנייה גבוהה, ובכך ישדרגו את העיר, השכונה והאזור כולו תוך מתן ערך גדול לדיירים הוותיקים ולרוכשים.

אדריכל אבנר ישר: "המשרד שלנו שותף בהרבה פרוייקטים, אבל פרוייקט כזה הוא מיוחד. הוא מיוחד משום שהוא "פרוייקט של אנשים". בדרך כלל פרוייקטים כאלה מתחילים מיוזמה של יזמים ואז פונים לדיירים, התהליך כאן היה הפוך, הקשר התחיל מול הדיירים עצמם במשך הרבה שנים, זה גרם ליחס פרוייקט הזה להיות שונה. ההתבגרות שלו נעשתה עם הדיירים. זו יוזמה ברוכה והלוואי ויהיו עוד הרבה כאלה. אני מברך את העירייה, ראש העיר ואת היזם יעקב אטרקצ'י. ההתחדשות העירונית".

עו"ד ישי נ. איציקוביץ, ראש מחלקת עסקאות הנדל"ן, משרד אגמון ושות: "זהו יום חג, מה שנעשה פה זה פלא. כמי שמלווה את התחום של התחדשות עירונית כבר למעלה מ-20 שנה, אנחנו מאמינים בו כי הוא הפיתרון למצוקת הדיור, לכלכליות, אדריכלות, שמאות, פיתרון שישפר תהליכים חברתיים והזדמנות לתקן עוול הסטורי. זו הציונות החדשה. אני רואה את ההתפתחות של התחום בעיקר לזכויות הקשישים, העובדה שמסתכלים על הפרט ולא רק על הכלל. הפרוייקט הזה אינו כמו כל פרוייקט, בהיקפו, גודלו, מיקומו אך בעיקר בזכות הרעיונות והיישום שלו, מנגנונים משפטיים פורצי דרך, לוחות זמנים צפופים ועוד".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

"מבטיחים בית חדש ומפנק"

יורם אסידון, מנהל הפרויקט מטעם בעלי הדירות: "אני מתרגש יחד עם הדיירים הוותיקים ביום חגיגי זה ומבטיח להם שנבנה להם בית חדש, מפנק, עם איכות ברמה הכי גבוהה שיש. ברצוני להודות מקרב לב לדיירים, לנציגות וליעקב אטרקצ'י שהאמין בפרויקט כשהוא עוד היה רק תכנית על הנייר".

רמת- גן היא אחת הערים המזוהות ביותר עם התחדשות עירונית ובשנים האחרונות היא מתאפיינת באחוזים הולכים וגדלים של הגירה חיובית. המקום האידיאלי והאזור האסטרטגי בה נמצאת, בסמוך לצירי תנועה מרכזיים - מחלף אלוף שדה ודרך הטייסים, כמו כן בקרבה לפארק הלאומי ברמת גן, הפך לבחירה המועדפת על משפחות רבות.

אאורה מחדשים את ישראל הינה חברה ציבורית ויזמית המתמחה בבנייה למגורים ומובילה את תחום ההתחדשות העירונית בערים מבוקשות בישראל. החברה נסחרת במדד תל אביב 90 ומדורגת A3.il . נכון להודעה זו, אאורה מקדמת למעלה מ-60 פרויקטים הכוללים כ-29,642 יח"ד ו- 34,790 מ"ר מסחר.

  • עוד באותו נושא:
  • אאורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully