וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם כסף קטן? המחיר המטורף שבו נמכרה דירה בתל אביב

18.5.2022 / 12:14

יפו תל אביב חברה לבניין מכרה דירה בתל אביב במחיר של מעל ל- 80,000 שקל למ"ר - 8.4 מיליון שקל בסך הכול. ומה היא כוללת?

המקום: חברון 6 בתל אביב. המחיר: 8.4 מיליון שקל לדירה של 104 מ"ר. אנחנו יודעים, אתם לא מתעסקים בכסף קטן ומחפשים משהו קצת יותר יקר, אבל בכל מקרה כדאי שתקראו במה מדובר.

יפו תל אביב חברה לבניין הודיעה כי ביצעה מכירה של דירה בפרויקט חברון 6 בתל אביב. יפו תל אביב ביצעה את כל תהליך התכנון מיסודו ולאחר קבלת היתר בנייה. בתחילת השנה החלה בשיווק הדירות לאחר חג הפסח.

דירה בתל אביב ב-80 אלף שקל למ"ר. טוטם הדמיות,
ב-2025 הם ייכנסו. הדמיית הדירה ברחוב חברון/טוטם הדמיות

את הבניין תכננו גל פלג אדריכלים והוא יכלול 6 דירות, דירה בכל קומה בתמהיל של 4 דירות בגודל זהה של 104 מ"ר + 8.5 מ"ר מרפסות, דירת גן בגודל של 110 מ"ר + 84 מ"ר גינה ופנטהאוז דופלקס של 172 מ"ר ו-53 מ"ר מרפסת. כל דירה תקבל חניה ודירת הפנטהאוז תקבל שתיים. הבנייה צפויה להסתיים במהלך 2025.

הדירה שנמכרה בעלות של 8,400,000 מיליון שקל, משקפת מחיר של מעל ל- 80,000 שקל למטר. הרוכשים הם בני זוג בשנות ה-80 לחייהם שחיפשו דירה במרכז תל אביב וכעת מצאו את מבוקשם. רק לפני חודשיים נמכרה בפרויקט נוסף של החברה ברחוב שינקין 50 דירה במחיר של 10.4 מיליון שקל, המשקפת מחיר של מעל ל 90,000 שקל למטר.

דירה בתל אביב ב-80 אלף שקל למ"ר. טוטם הדמיות,
שווה את הכסף?/טוטם הדמיות

צורי סעדה מנכ"ל ובעלים מסר: "הבניין נרכש על ידי חברתנו עוד בעשור הקודם. לאחר הליך תכנוני מורכב וארוך התקבלה החלטה בחברתנו לוותר על התכנון המקורי של הפרויקט שכלל דירות קטנות (שתי דירות בקומה) ולבנות יצירת מופת הכוללות דירה יחידה בכל קומה ובכך להתאים את הפרויקט לקהל לקוחותינו.
בניגוד למבני שימור בהם חברתנו מתמחה, פרויקט חברון 6 הוא בניין חדש אשר נבנה עם מוטיבים קלים של שימור. לחברתנו היה חשוב לשמר אלמנטים מעולם השימור. הפרויקט יכלול ירידה לפרטי פרטים המתבטאים באיכות הבניה ורמת הגימור הגבוהה ביותר שניתן למצוא כיום בשוק".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully