וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

85 מיליון ליש"ט: האקזיט החדש של טדי שגיא

11.5.2022 / 10:01

שגיא מוכר בניין אייקוני בלונדון תמורת 85 מיליון ליש"ט. הבניין נקנה ב-2016 על ידי LabTech, החברה שמרכזת את פעילות הנדל"ן של המיליארדר הישראלי, תמורת 56 מיליון ליש"ט

טדי שגיא ממשיך למנף את פעילות הנדל"ן הנרחבת שלו בלונדון, ומשלים מכירת נכס נוסף ברווח נאה: LabTech, החברה שמרכזת את כל פעילות הנדל"ן של שגיא בלונדון, השלימה את מכירת הבניין האייקוני שממוקם ברחוב Herbrand 7-11 . הבניין נמכר לקרן ריט שמתמחה בנכסי נדל"ן עבור חברות מדעי החיים תמורת 85 מיליון ליש"ט לאחר שנרכש בשנת 2016 תמורת 56 מיליון ליש"ט (תשואה כוללת של 40%-50% בתוך 6 שנים בשקלול הוצאות שיפוץ).

הבניין, שנבנה בשיטת אר דקו, מתפרש על שטח של כ-6,200 מ"ר ומשמש כרגע כמשרדים הראשיים של חברת פינטק בריטית מובילה.

נכס של טדי שגיא שנמכר. יחצ,
מימוש יפה. הבניין שנמכר/יחצ

"כשרכשנו את הבניין בתחילת 2016, הפכנו אותו לבניין משרדים עכשווי עבור חברת פינטק בריטית מובילה, ועכשיו אנחנו מאמינים כי זהו הזמן הנכון לנצל את המחסור של נכסי נדל"ן דומים במרכז לונדון ולמכור אותו", אומר רוברט אקרמן, מנהל ההשקעות הראשי של LabTech.

אילון גרפונקל, מנכ"ל LabTech, הוסיף: " LabTechהיא חברה דינמית שבאופן עקבי מעריכה מחדש את פורטפוליו הנכסים שלה כדי להבטיח שהיא ממקסמת כל הזדמנות השקעה. עכשיו אנחנו מחפשים אחר הזדמנויות השקעה חדשות בשוק הבריטי".

סיימון פארנסוורת', יועץ השקעות לקרן הריט שרכשה את הבניין, ציין: "אנו שמחים שהצלחנו לבצע כזו רכישה חשובה עבור הקרן. המיקום החשוב שלו, והגודל המשמעותי ביחד עם המאפיינים הפיזיים האטרקטיביים שלו, כמו קומה עם תקרות גבוהות, מהווים פוטנציאל יוצא מהכלל להמרתו לבניין המיועד לתעשיית מדעי החיים".

Labtech מרכזת את כל פעילות הנדל"ן של קבוצת שגיא בלונדון ואת מרבית הנדל"ן שרכשה הקבוצה בשנים האחרונות. Labtech משלבת בין ניהול ותפעול פעילות של מתחמי קניות ותרבות, ניהול בנייני משרדים ורשת של מתחמי עבודה משותפים (תחת המותג LABS), ניהול מתחמי אירועים, ותפעול מערך דירות למגורים ולאירוח. פורטפוליו הנכסים הכולל של החברה מוערך במעל 2 מיליארד ליש"ט.
בין הנכסים המוכרים של LabTech ניתן למצוא את ה"קמדן מרקט" הנחשב לאחד מאתרי התיירות המובילים בלונדון עם כ-40 מיליון מבקרים מדי שנה. האתר, הנחשב לאייקון לונדוני בתחומי המוזיקה והאופנה, כולל חנויות, גלריות אומנות ועתיקות ועסקים שונים. בשנים האחרונות הפך האזור למוקד משיכה לענקיות טכנולוגיה דוגמת גוגל וסטארט אפים בתחילת דרכם.

LabTech מתרכזת בשנים האחרונות בפיתוח פעילותה ברובע קמדן, החל מפיתוח נדל"ן למסחר, דרך נדל"ן למגורים וכלה במתחמי תרבות ופנאי.

  • עוד באותו נושא:
  • טדי שגיא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully