וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת מכשירי תנועה משיקה קומפלקס חדש

8.5.2022 / 11:22

קבוצת "מכשירי תנועה" משיקה בימים אלו קומפלקס חדש של הקבוצה במתחם שורק בראשל"צ, המשתרע על שטח של 42 דונם מתוכם 30,000 מ"ר בנוי בשווי כולל של כ-480 מיליון שקל

קבוצת מכשירי תנועה משיקה בימים אלו קומפלקס גדול באזור שורק בראשל"צ, המשתרע על שטח של 42 דונם מתוכם שטח בנוי כ-30,000 מ"ר (8 קומות) ומתחם חניה לכ-600 כלי רכב. השווי כולל של המתחם (עפ"י הערכות שמאי) כ-480 מיליון שקל.

הקומפלקס החדש הוקם כבניין חכם על פי תקן ירוק, בתכנון משרד אדריכלים יסקי מור סיוון ובעיצוב פנים של משרד האדריכלים מיכי סתר והינו אחד מהבניינים היפים והמיוחדים בראשון לציון.

הקומפלקס החדש של מכשירי תנועה. מורג ביטן,
הקומפלקס החדש של מכשירי תנועה/מורג ביטן

הקומפלקס כולל מרלוג גדול לחלפי חילוף ולצמיגים, מרכז שירות, פנצ'ריה של ברידג'סטון , מוסך מרכזי של חברת סוזוקי(כ-3,000 מ"ר) אולמות תצוגה של סוזוקי, אולם תצוגה למלגזות, משרדי הנהלת הקבוצה, אגף מערכות המידע, אגף המכירות והשיווק, אגף הנהלת החשבונות, משרדי חברת הליסינג כספא, משרד חברת חיל, סוכנות הביטוח מתיב, אגף הטרייד אין ועוד.

צבי נטע, יו"ר קבוצת מכשירי תנועה: "הקומפלקס החדש מבטא את הגידול של פעילות הקבוצה בשנים האחרונות והתארגנות של הקבוצה לכניסה לפעילויות עסקיות נוספות בעתיד".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully