וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת אקרו זכתה במכרז לרכישת מגרש של כ-14 דונם ברמת גן

28.4.2022 / 16:04

המגרש מיועד להקמת שטחי מסחר ותעסוקה. החברה תרכוש את הזכויות במגרש במלואן, בתמורה לכ-96 מיליון שקל בתוספת הוצאות פיתוח

קבוצת אקרו מדווחת הבוקר (ה') כי זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) לרכישת מלוא הזכויות במגרש בשטח של כ- 14 דונם ברמת גן, בתמורה לכ-96 מיליון ש"ח בתוספת מע"מ כדין ובתוספת סך של כ-41 מיליון שקל (כולל מע"מ) בגין הוצאות פיתוח לרמ"י. מחיר הרכישה משקף סך של כ- 1,300 שקל למ"ר עילי כולל הוצאות פיתוח המשולמות לרמ"י.

המגרש מיועד להקמת שטחי תעסוקה ומסחר בהיקף כולל של 106,000 מ"ר מתוכם כ- 3,500 מ"ר למסחר והיתר לתעסוקה. המגרש בו זכתה קבוצת אקרו מצוי לאורך כביש 461 ובצמידות לתחנת הרכבת הקלה של הקו הסגול שכבר בהקמה. הקרקע הינה חלק מתוכנית דרום תל השומר הכוללת בין היתר כ- 3,000 יחידות דיור. הסביבה כולה נהנית מתנופת פיתוח ומנגישות מעולה לצירי תחבורה ראשיים.

לפי תוכנית הבינוי של הקרקע ניתן יהיה להקים ארבעה בניינים בני 15 קומות מעל הקרקע ועוד ארבע בניינים בבניה מרקמית. בנוסף, ייבנו בפרויקט מרתפי חניה לשימוש הדיירים ומבקרי המסחר.

זיו יעקבי. אלכס פרגמנט,
זיו יעקבי/אלכס פרגמנט

זכייתה של הקבוצה במכרז מחזקת את פעילותה באזור זה והיא נמצאת כיום בעיצומה של בניית פרויקט ACRO BUSINESS CAMPUS פארק העסקים בין צומת סביון לקרית אונו, הכולל כ-50,000 מ"ר שטחי תעסוקה ומסחר ובנייתו צפויה להסתיים בשנה הקרובה. בפרויקט CAMPUS נהנתה אקרו מביקושים גבוהים לשטחי תעסוקה ו 94% מתוך השטחים שיועדו על ידי החברה למכירה כבר שווקו במחיר ממוצע של כ- 11,000 שקל למ"ר ובהכנסה כוללת של 362 מליון שקל. בנוסף, החברה צופה להניב כל שנה כ- 16 מיליון שקל NOI עבור שטחי המסחר אותם היא מחזיקה בבעלותה ומייעדת להשכרה.

קבוצת אקרו, בשליטת צחי ארבוב ובניהולו של זיו יעקובי, הינה חברת יזמית, מהמובילות בתחום הנדל"ן בישראל. לקבוצה צבר של כ-60 פרויקטים, והיא צפויה להקים עד שנת 2029 מעל 7,000 יח"ד וכ-720 אלף מ"ר של נכסים מניבים. מרבית הפרויקטים של החברה הינם באזורי ביקוש בגוש דן, בדגש על העיר תל אביב.

בתחילת חודש מרץ הצטרפה הקבוצה לבורסה בתל אביב. החברה גייסה בהנפקה סכום של כחצי מיליארד שקל, לפי שווי של כ-4 מיליארד שקל, ובכך הפכה לחברה הגדולה ביותר שנרשמה בבורסה מאז פברואר 2018.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully