וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושק בית ספר חדש לאדריכלות בנגב

10.4.2022 / 10:53

אירוע השקת בית הספר לאדריכלות בנגב של SCE, המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון, נערך בהשתתפות רוביק דנילוביץ', ראש העיר באר-שבע, פרופ' יהודה חדד, רקטור המכללה, והאדריכל נתנאל אלפסי, ראש בית הספר לאדריכלות בנגב של SCE

אירוע השקת בית הספר לאדריכלות בנגב של SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון נערך בהשתתפות: רוביק דנילוביץ', ראש העיר באר-שבע, פרופ' יהודה חדד, רקטור המכללה, והאדריכל נתנאל אלפסי, ראש בית הספר לאדריכלות בנגב של SCE .

במסגרת שיתוף הפעולה שכבר נרקם בין בית הספר החדש לאדריכלות של SCE לבין המכון הצרפתי לתרבות ושגרירות צרפת בישראל, התקיימה בערב ההשקה הרצאתו של האדריכל הצרפתי פיליפ ראהם, שהועברה "בזום" בשידור ישיר מצרפת.

רוביק דנילוביץ, פרופ' יהודה חדד והאדריכל נתנאל אלפסי. SCE,
רוביק דנילוביץ, פרופ' יהודה חדד והאדריכל נתנאל אלפסי/SCE

"הקמת בית הספר לאדריכלות של SCE בנגב", אמר פרופ' חדד, "תיתן מענה להתפתחות המואצת של דרום הארץ כאזור עתיר בתעשיות מתקדמות ובמרכזי מחקר ותהווה ופריצת דרך לנגב כולו. מדובר גם בבשורה של ממש עבור צעירים המתגוררים בדרום הארץ, שעד כה נאלצו לרכוש ידע והשכלה בתחום רק באזור המרכז והצפון."

דנילוביץ' אמר: "בית הספר לאדריכלות ב SCE המכללה האקדמית להנדסה על שם סמי שמעון, עושה היום היסטוריה, בכך שהוא מכשיר את המחזור הראשון של האדריכלים פורצי הדרך ממש כאן בנגב. בעידן הנוכחי נדרש מהדור הבא של האדריכלים לחלום חלומות גדולים ולא לעצור עד הגשמתם. בזכות הכשרה זו שאני בטוח שצוות בית הספר יעניק לסטודנטים, ובזכות הרבה דמיון שיגעון ויצירתיות, נזכה לעשות את השינוי הדרוש ולהפוך את הנגב לאזור ביקוש לאומי, ובכך להגשים את הציונות וליישב את הנגב שיכול עם מעט יצירתיות להיות לפתרון המדיני למשבר הדיור הלאומי".

תוכנית הלימודים לתואר ראשון באדריכלות B.Arch תתפרש על פני חמש שנים, בשכר לימוד אוניברסיטאי ותעניק לבוגרות ובוגרי התכנית "ארגז כלים" לתכנון נכון, שימור מבנים, שימוש בכלים טכנולוגיים, קיימות וחדשנות.

  • עוד באותו נושא:
  • אדריכלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully