וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע בינוי רכשה רכישת קרקע בשכונת חבצלת השרון בנתניה. מה ייבנה עליה?

6.4.2022 / 9:50

החברה זכתה במכרז של רמ"י ועליה עתידים להיבנות מבני מגורים ומסחר. עלות הפרויקט מוערכת בכ-350 מיליון שקל

החברות סלע בינוי, ואיסתא נדל"ן הודיעו על רכישת קרקע במתחם חבצלת בחלקה הצפוני של נתניה (סמוך לחבצלת השרון), עליה הן עתידות להקים שלושה מגדלי יוקרה ביעוד משולב של מגורים ומסחר. עלות הפרויקט מוערכת בכ- 350 מיליון שקל.

המיזם העתידי שהיקפו הבנוי יעמוד על למעלה מ-5,800 מ"ר יכלול מגדלי מגורים יוקרתיים שיימנו כ-160 יח"ד על פני 15 קומות, ועוד כ- 2,300 מ"ר מסחר. 60% מהדירות ישווקו במסגרת מחיר מטרה, וכ- 40% הנוספים ישווקו בשוק החופשי.

המתחם החדש שוכן כאמור בחלקה הצפוני של נתניה וימוקם ממחלף שיחבר את השכונה החדשה לכביש החוף ובסמיכות לחבצלת השרון, על כן יהיה נגיש ובסמוך לעורקי תנועה ראשיים.

יוסי פיירמרק. יחצ,
יוסי פיירמרק/יחצ

יוסי פיירמרק סמנכ"ל יזמות של סלע איסתא מסר: "חברת סלע בינוי וחברת איסתא נכסים גאות להמשיך את פריסת הפרויקטים המשותפים בכל רחבי הארץ. אחרי שלאחרונה זכינו במכרז באשדוד ואכלסנו פרויקט אחר בעיר הרצליה - זה זמן מצוין להתחיל פרויקט חדש בשרון. הפרויקט החדש בחבצלת השרון יתן מענה למאות זוגות שחולמים על דירה. כמו כל הפרויקטים שלנו ברחבי הארץ, גם הפרויקט הזה יבנה בסטנדרט הגבוה ביותר ויציע מפרט יוקרתי ומפנק בסטנדרטים שהם מהגבוהים שיש היום בשוק"

  • עוד באותו נושא:
  • בינוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully