וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיכנס עם המזוודה: הכירו את טרנד ה"דירה המוכנה"

18.4.2022 / 8:34

קודם רוכשים דירה, אחר כך דואגים לריהוט, לא? ובכן, פרויקט "דירה לדוגמה" הצליח מעל המשוער, והיום יותר ויותר רוכשים מעדיפים למצוא בפנים ריהוט עוד לפני שקיבלו את המפתח. כמה עולה התענוג? לא מעט

מי שרוכש דירה למגורים, בין אם מקבלן ובין אם מיד שניה, מכיר שתי אפשרויות: להיכנס As is, או לבצע שינויים, בין אם דרך הקבלן שביצע את העבודה או בהתקשרות עם קבלן פרטי. ועדיין, צריך לדאוג לפני שנכנסים לריהוט, למוצרי חשמל ולכל התכולה שבתוך הדירה.

ומה אם נספר לכם שהיום גם את זה תוכלו לכלול לפני הכניסה?

מה שהחל כ"דירה לדוגמא" התפתח לשיווק דירות קומפלט, כאלו שמגיעות מרוהטות עד הפרט האחרון. בתחילת הדרך היזמים גיבשו את הדירה לדוגמא כחלק מאמצעי שיווק לקידום הפרויקט בפני הרוכשים הפוטנציאליים, על מנת שיראו ויעריכו את הפרויקט. ואז, משראו כי הרוכשים מתלהבים ורואים כי הדירה לדוגמא מתאימה במדויק למידותיהם ואף מעדיפים לרכוש את הדירה לדוגמא מאשר דירה ריקה, החליטו למנף את המגמה ולשווק דירות מרוהטות קומפלט. WHAT YOU SEE IS WHAT YOU GET .

פרויקט אנדרומדה,  הלל אדריכלות. עודד סמדר,
פרויקט אנדרומדה בעיצוב הלל אדריכלות. הכול כבר מוכן לכניסה/עודד סמדר

רוכשי הדירות של היום כבר לא מחפשים רק 4 קירות. הם תרים אחר דירת חלומותיהם שהיא מעוצבת עד הפרט האחרון. אחת הדוגמאות לכך היא הפופולאריות של רכישת דירות לדוגמא. היזמים מתכננים דירות כאלה על מנת להמחיש לרוכשים איך תיראה חוויית המגורים שלהם. רוכשי הדירות, מצידם, מעדיפים לרכוש את הדירות הללו על פני דירה ריקה יחד עם העיצוב, הרהיטים ובעצם עד רמת המגבות באמבטיה. בשנים האחרונות יזמים החלו לשווק דירות המעוצבות עד הפרט האחרון, בעיקר בפרויקטי יוקרה. הרוכשים, מצידם, יכולים להגיע עם מזוודה בלבד.

לדברי רונית כהן, מנהלת שיווק והפרסום בצמח המרמן, "בפרוייקט אנדרומדה REBORN מוצעות 55 דירות במגוון רחב של גדלים ותכנון שונה. מתוכן אנו משווקים חמש דירות מעוצבות ומרוהטות כולל כל פרטי הנגרות, מוצרי חשמל ואקססוריז, רק לבוא עם הבגדים וזהו. הלקוח מוכן לשלם את הפרמיה על דירה כזאת מכיוון שמבחינתו הוא חוסך את הכאב ראש ובעיקר את הזמן בכל הקשור לעיצוב הדירה, ריצות אחרי ספקים, מעצבים, פיקוח על עבודות העיצוב בדירה וכו'".

פרויקט אנדרומדה הלל אדריכלות. עודד סמדר,
אפילו המיטה כבר מוכנה. פרויקט אנדרומדה בעיצוב ובתכנון הלל אדריכלות/עודד סמדר

הפרויקט הוקם על ידי צמח המרמן, קרסו נדל"ן וולודינגר נדל"ן, וצפוי להתאכלס בשבועות הקרובים. לדברי היזמים, ישנה התעניינות גבוהה בעיקר לדירות המעוצבות והמרוהטות, עד כדי כך שכעת הם בוחנים לעצב ולרהט דירות נוספות. "אנשים אוהבים לראות מה הם רוכשים" מסבירה רונית כהן. "לא תמיד קל להם לדמיין איך תראה הדירה. עם זאת, צריך לזכור כי רכישת דירה מעוצבת לא מתאימה לכל אחד. הפער בין דירה מעוצבת ומרוהטת עד הפרט האחרון לבין דירה על הנייר מסתכם בכחצי מיליון שקל (עבור דירת 4 חדרים), וזה כמובן משתנה בין דירה לדירה ומותאם לגובה ההשקעה".

הדירות בפרויקט שעוצבו על ידי "הלל אדריכלות" הן דירת גן שמוצעת למכירה תמורת 10.8 מיליון שקל והדופלקס שנמכר תמורת כ-20 מיליון שקל. מעצבת הפנים הדס רוט מ"הלל אדריכלות" מסבירה: "בבואנו לעצב דירת יוקרה כשאנו לא יודעים מי הלקוח הפוטנציאלי, המטרה לקלוע לקהל כמה שיותר רחב, כמובן בהתאם ל-DNA של הפרויקט, בהתאם ללוקיישן ולקהל יעד שהוגדר מראש על ידי היזם. זאת ועוד, המטרה לספק ללקוחות הפוטנציאליים בית חם ונעים ומפנק, שיבינו את הפוטנציאל של הבית. לעבור על כל הצרכים של הלקוחות, לסגנן בית שמצד אחד יוקרתי ושופע סטייל ומצד שני משפחתי ונעים ופונקציונאלי".

עיצוב אריאלה עזריה ברקוביץ'. אלעד גונן,
עד הפרט האחרון. עיצוב אריאלה עזריה ברקוביץ/אלעד גונן

מעצבת הפנים אריאלה עזריה ברקוביץ' מצטרפת למגמה, אך מצד אחר. לדבריה, "לצד לקוחות שרוכשים דירות מוכנות, קיימים לקוחות שרוכשים דירה, משפצים אותה ומבקשים שלא להיות חלק מהתהליך. גם כאן, הם בעצם לא שותפים ומקבלים את הדירה כשהיא מוכנה פרפקט. בדיוק כמו עמיתיהם שרכשו דירה מקבלן מוכנה, כאן גם כל מה שנותר להם לעשות זה להעביר את המזודות עם הבגדים ולגור בדירה".

באחריות עזריה ברקוביץ' הכנת הדירה עד הפרט האחרון, כולל אקססוריס, צלחות, תמונות, מכשירי חשמל, ועוד. חלק מהתהליך העבודה שלה הוא "דירה בהפתעה", מה גם שהקורונה רק האיצה את התהליכים הללו של דירה בשלט רחוק וחיזקה בקרב הלקוחות את הלגיטימציה שלא להיות חלק מהתהליך ואת היתרונות בכך - פחות כאב ראש, עבודה מהירה יותר ובית שמוכן למידותיהם של הלקוחות.

עיצוב אריאלה עזריה ברקוביץ'. אלעד גונן,
לפעמים לקוחות פשוט רוצים שיפתיעו אותם. עיצוב אריאלה עזריה ברקוביץ/אלעד גונן

מהי דירה בהפתעה, תשאלו? "יש לקוחות שלא רוצים להיות מעורבים בתהליך", היא מסבירה, "אנחנו עושים פגישה ראשונית כדי להבין את הצרכים שלהם, את התקציב, את ההעדפות שלהם, את האהבות שלהם ואת דרך החיים שלהם. לאורך התהליך אני זו שעושה את הבחירות עבורם. הם שותפים רק בסוף התהליך כאשר הדירה מוכנה. אני חייבת להודות שבכל פעם זה מרגש מחדש לראות את ההתרגשות שלהם, על סף בכי, את ההפתעה על פניהם. זה לא מובן מאליו להיכנס לדירת החלומות שלך כשהיא גמורה ומוכנה רק לך. כמובן, הלקוחות צריכים 'ללכת' איתי עד הסוף. אלו לקוחות שמראש מתחברים לסגנון שלי ולאני מאמין שלי ורק ככה אנו נהנים מהצלחה משותפת".

  • עוד באותו נושא:
  • דירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully