וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פועלים פלסטינאים לא יגיעו, דירות לשיפוץ לא יימסרו בזמן"

30.3.2022 / 12:23

התאחדות קבלני השיפוצים: "עובדים פלסטינאים לא מגיעים, לקוחות מבקשים לא להכניס הביתה עובדים פלסטינאים ובעקבות המצב צפויים עיכובים במסירת עבודות לקראת פסח"

המצב הבטחוני מקשה מאוד על תעשיית הבנייה, כשבערים מסוימות קראו לקבלנים לא לעבוד בימים הקרובים. לפיכך, יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים ערן סיב מתריע: "עובדים פלסטינאים לא מגיעים, לקוחות מבקשים לא להכניס הביתה עובדים פלסטינאים ובעקבות המצב צפויים עיכובים במסירת עבודות לקראת פסח".

סיב מסביר כי "משעות הבוקר, יש מבול של פניות ממזמיני עבודות בבקשה לא לאפשר לעובדים פלסטינאים להגיע לביתם בעקבות המצב. כמו כן, קיימים גם עובדים פלסטינאים מודיעים גם על ביטול את הגעתם לעבודה הבוקר בעקבות החשש מהמצב במדינה". בהתאחדות מעדכנים כי פתחו קו חם 24/7 גם לקבלני שיפוצים וגם ללקוחות אשר יעבוד במתכונת חירום ויתן מענה לכל השאלות והבקשות הן של קבלני השיפוצים והן של הלקוחות.1-700-700-426.

ערן סיב. יחצ,
ערן סיב/יחצ

סיב אומר: "התעוררנו לבוקר שחור לאחר עוד פיגוע נוראי בישראל. החל מהבוקר קבלני שיפוצים רבים מדווחים על עובדים פלסטינאים שביקשו לא להגיע לעבודה היום ומנגד, יש עלייה של למעלה מ-200 אחוזים בפניות להתאחדות בכל הנוגע לעובדים פלסטינאים והגעתם לשיפוץ בבית הלקוח. אנו מקבלים עשרות פניות בבקשה לבטל הגעת העובדים הפלסטינאים לעבודה הבוקר על ידי לקוחות, ובקשות רבות לבירור היתרי עבודה של קבלני שיפוצים ועובדים בעקבות חשש מהמצב הביטחוני. אנחנו נמצאים רגע לפני חג הפסח, חג בו משפחות רבות בישראל משפצות את ביתם ואנחנו כבר למודי ניסיון לצערי במהלך השנים בגלי טרור ולחימה בשביל להגיד שאנחנו צופים עיכובים במסירת עבודות לקראת חג לפסח".

  • עוד באותו נושא:
  • שיפוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully