וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הבנייה שלא חוששת מה"מקצוע הגברי"; "מהנדסת לא שוכחים"

וואלה! נדל"ן

עודכן לאחרונה: 29.3.2022 / 13:32

לאחרונה, החלה הבנייה בפרויקט הראשון של חברת נוה שוסטר ברמת גן. מי שעובדת בשטח ומנהלת את הפרויקט היא כרמית גלעד שאומרת: "אנחנו מסודרות, יסודיות, ביקורתיות ודקדקניות. יש המון דברים שעין של גבר לא רואה ועין של אישה לא מפספסת"

לאחרונה, החלה הבנייה בפרויקט הראשון של חברת נוה שוסטר ברמת גן, בביצוע חברת עץ השקד, מי שעובדת בשטח ומנהלת את הפועלים הינה המהנדסת כרמית גלעד.

גלעד, בת 30 במקור מאריאל, החלה את דרכה בשנת שירות עם נוער בסיכון, לאחר מכן שירות במשטרה הצבאית, כולל קבע עד רמת מ"פ, בין תפקידיה שירתה בכלא צבאי, במעברים ובשיטור גם בזמן מבצע צוק איתן שלאחריו השתחררה.

"אני מאמינה שיש יתרון ענק כאישה באתר בנייה. אנחנו מסודרות, יסודיות, ביקורתיות ודקדקניות. יש המון דברים שעין של גבר לא רואה ועין של אישה לא מפספסת. כשקבלן מגיע לעבודה ופוגש אישה, הוא לרגע עוצר, זה לרגע נראה לו מוזר, ואז מתפתחת שיחה מה שיותר אוטומטית אינטראקציה אישית יותר. התחושה היא שהקבלן הזה ראה 800 מהנדסים בחייו אבל את המהנדסת שפגש הוא לא ישכח. עם התחושה הזאת שאת תמיד תהיי בלתי נשכחת כיף לקום בבוקר לעבודה, וכיף לחזור איתה בערב הביתה", אומרת גלעד.

כרמית גלעד. יח"צ,
כרמית גלעד/יח"צ

" הדור שפורץ את הדרך"

לדבריה, "אנחנו חייבים להיות הדור שבו מפסיק להתייחס למקצועות מקצועיים כמקצועות מגדריים. אנחנו חייבים להיות הדור שמעיף את המושג הזה "מקצוע גברי/ נשי" מהלקסיקון של החברה הישראלית. אנחנו צריכים להיות הדור שפורץ את הדרך לגברים להיות קוסמטיקאים ולנשים לעבוד בבניין. אנחנו צריכים לעשות את זה עבור הילדים שלנו, שמגיע להם לחיות בעולם שווה הזדמנויות שבו נשים וגברים יכולים לעשות הכל. זו האמונה שלי וזו המטרה שלי בחיים".

הפרויקט בו היא עובדת כולל שני בניינים, אדריכלי הפרויקט הם דאובר אדריכלים ומעצבת הפנים היא קרן קליין. יזם הפרויקט הינו נוה שוסטר. בשנים האחרונות מסרה החברה מאות יח"ד בפרויקטים שונים, הבולטים בהם 140 יח"ד בפרויקט המגדל בפארק בגבעתיים, 74 יח"ד במגדל סוטין היוקרתי בתל אביב, 96 יח"ד בשוסטר בירוקה בהרצליה הירוקה המערבית. החברה מחזיקה נכסים מניבים רבים בישראל ביניהם מרכז שוסטר המפורסם ברמת אביב, הקאנטרי בגבעתיים ומאות יחידות דיור מוגן בחיפה ובטבעון.

עץ השקד הנדסה הינה זרוע ביצוע תחת קבוצת עץ השקד. החברה כוללת צוות של יותר מ-80 מהנדסים ומהנדסות, מנהלי עבודה ואנשי מקצוע איכותיים בתחומי הלוגיסטיקה, ניהול העבודה ושינויי הדיירים - מנהלים בכל יום יותר מ-20 פרויקטים הפרוסים על פני עשרות אלפי מטרים של מגורים, מסחר ומשרדים. מתל אביב, דרך בת ים וקריית אונו, ועד לעכו, יקנעם וקיסריה - דרך ירושלים, רחובות, אבן יהודה, ראשון לציון ונס ציונה.

  • עוד באותו נושא:
  • רמת גן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully