וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תדהר הראל מניבים רוכשת 27 דונם בנמל חיפה

27.3.2022 / 13:16

מרחיבה את פעילותה בתחום הלוגיסטיקה. הקרקע נרכשה מידי בעלים פרטיים וממוקמת בצמוד לנמל המפרץ (הסיני)

תדהר הראל מניבים, מיזם הנדל"ן המניב המשותף של קבוצת הנדל"ן תדהר וקבוצת הביטוח והפיננסים הראל מודיעות הבוקר על השלמת עסקה לרכישת קרקע המיועדת ללוגיסטיקה ואחסנה בנמל חיפה בהיקף של 27 דונם תמורת כ-100 מיליון שקל. הקרקע ממוקמת בנמל חיפה, בשטח צמוד לנמל המפרץ הסיני החדש.

השטח מושכר עד אוגוסט 2028 לחברת גל מרין ומשמש כיום לאחסון פתוח של מכולות. על הקרקע שרכשו החברות חלה תב"ע בתוקף בהיקף של 40,000 מ"ר בנוי המיועדים לשטחי לוגיסטיקה ואחסנה.

אודי שרביט. רונן אקרמן,
מנכ"ל קבוצת תדהר אודי שרביט/רונן אקרמן

במרץ 2020 חתמו קבוצת תדהר וקבוצת הראל ביטוח ופיננסיים על הקמת חברה משותפת ראשונה מסוגה בישראל. החברה תעסוק בייזום, פיתוח והרחבת תיק הנכסים המניבים של שתי החברות. הערכים האנושיים והעסקיים המשותפים בחברות מבטיחים את הצלחת המיזם, שמטרותיו העיקריות הן איתור, הקמה ואחזקה משותפת של נכסים בהיקף של כ- 1,000,000 מ"ר בעשר השנים הקרובות.

סמי בבקוב. ורדי כהנא,
מנכ"ל חטיבת ההשקעות בקבוצת הראל ביטוח ופיננסים סמי בבקוב/ורדי כהנא

השותפות יוצאת הדופן תתבטא באיתור, תכנון, ייזום, ביצוע, ניהול הפרויקטים ותחזוקתם, גיוס ההון הנדרש ויציבות פיננסית בפרויקטים, הפניית אפיקי השקעה והזדמנויות עסקיות למיזם. הראל תהיה אחראית על נושא המימון והליווי הפיננסי של הפרויקטים ותדהר על איתור הקרקעות, התכנון והבנייה.

  • עוד באותו נושא:
  • תדהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully