וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אתם יכולים: אי הפדופיליה של ג'פרי אפשטיין מוצע למכירה

23.3.2022 / 23:09

שני האיים בקריביים שבבעלות המיליארדר האנס שהתאבד הוצעו למכירה במחיר של 125 מיליון דולר. מה כלול בעסקה ומדוע היא עשויה להיות מאוד משתלמת?

נכון שתמיד חלמתם שיהיה לכם נכס בקריביים, ושהוא ייקרא בשם המחמיא "אי הפדופילים"? אז עכשיו יש לכם הזדמנות לשים עליו יד. שני האיים שהיו בבעלותו של אנס הקטינות ג'פרי אפשטיין, ליטל סנט ג'יימס וגרייט סנט ג'יימס, הוצעו למכירה. המחיר המבוקש: 125 מיליון דולר.

את האי הגדול יותר, גרייט סנט ג'יימס, רכש אפשטיין ב-2016 תמורת 20 מיליון דולר, אבל הוא נותר ללא פיתוח. 18 שנה לפני כן קנה את האי הקטן יותר, שהוא גם המאובזר בין השניים - משטח נחיתה למסוק, שתי בחירות שחייה, שלושה חופים פרטיים ועוד. זה גם האי שבו ביצע אפשטיין מעשי אונס, סרסור וחטיפה של קטינות. ליטל סנט ג'יימס עלה לאפשטיין 7.5 מיליון דולר בלבד.

מי שמציעה את האיים למכירה היא חברת הנאמנות של אפשטיין, שכבר שילמה לקורבנות פיצוי בהיקף של 121 מיליון דולר. על פי החשד, המיליארדר הביא אותן בטיסה או ביאכטה.

מבחינה נדל"נית, אגב, מדובר בעסקה מצוינת על הנייר, כשמומחים מעריכים ששני האיים יחד שווים 240 מיליון דולר - כמעט כפול מהמחיר המבוקש לרכישתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully