וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גשם בדימונה: פרויקט ענק של גשם החזקות בדימונה יכלול 545 דירות

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 14:36

פרויקט ענק יוצא לדרך בשכונת ממשית בדימונה: חברת גשם החזקות מודיעה על תחילת שיווק "נוף בראשית" - פרויקט רחב היקף בעיר הדרומית שיכלול 545 יח"ד בתמהיל מגוון הכולל מגדלי מגורים, בנייני בוטיק וצמודי קרקע, החל מדירות ברות השגה ועד בתים עם בריכה פרטית

נוף בראשית יימכר בחציו במסגרת מחיר מופחת והחצי השני בשוק החופשי. בשלב א' ישווקו 50 דירות בשני בניינים בני 10 קומות כל אחד, כאשר התמהיל כולל דירות 3 חדרים, 5 חדרים, וכן דירות גן ופנטהאוזים.

בכל דירה חלל מרכזי מרווח ובו סלון ומטבח גדולים עם הפרדה ברורה בין החללים המרכזיים לשאר החדרים ובכל בית מרפסת, כאשר בדירות הפנטהאוזים שתי מרפסות בשטח כולל של 150 מ"ר, האחת ליציאה מהסלון והשנייה מיחידת ההורים. לכל היחידות ממ"ד, חניה ומחסן.

מחירי דירות ה-3 חדרים מתחילים ב-950 אלף שקל. הדירות גדולות ומרווחות במיוחד בגודל של 80-88 מ"ר + מרפסת של 8-12 מ"ר. דירות 5 חדרים יהיו בגודל של 120-125 מ"ר עם מרפסת של 14 מ"ר במחירים של החל מ- 1,200,000 שקל..

האדריכלית רז כהן, מחברת שלג אדריכלים מקבוצת גשם, מספרת על החזון מאחורי התכנון ואומרת כי "בתכנון 'נוף בראשית', שמנו דגש על איכות חיי המשפחה ועל סביבת המדבר הייחודית. לדירות חלונות גדולים, ומרפסות מרווחות, הצופים לנוף המדבר השלו, ומכניסים את הטבע הביתה".

עוד מוסיפה רז, כי "כל דירה מתוכננת בצורה מרווחת ובעלת גמישות גדולה, כך שניתן ליהנות ממגוון גדול של חוויות אישיות ומשפחתיות. הלובאים הרחבים ומועדוני הדיירים מעניקים תחושה יוקרתית, ומרחב נוסף לאירועי החיים השונים, כבודדים וכקהילה. תכנון עבור משפחות שמעריכות את חיי העיר השלווים".

פרויקט נוף בראשית דימונה. סטודיו לומו,
פרויקט נוף בראשית דימונה/סטודיו לומו

בונים על הטבות המס

בנוסף לתחילת שיווק הפרויקט, חברת גשם החזקות זכתה בימים האחרונים במכרז של מינהל מקרקעי ישראל להקמת מתחם דיור מוגן בשכונת השחר בעיר. החברה תשלם סכום של 2.9 מיליון שקל ובנוסף הוצאות פיתוח בגובה של 15 מיליון שקל למתחם. החברה תקים 200 יח"ד דיור מוגן בשטח כולל של כ-15 אלף מ"ר.

השכונה החדשה ממשית, מוקמת מאפס על צלע הר ומוקפת בנוף מדברי בראשיתי. ממשית עתידה לאכלס משפחות צעירות שיגיעו הן מיישובי הסביבה ויבחרו בדימונה בשל איכות החיים בשכונה והקהילתיות שלה, מערכת החינוך מובילה והטבות מס המשמעותיות לתושבים, והן על ידי משפחות של תושבי המרכז שיעברו לדרום בשל מעבר בסיסי צה"ל וחברות הייטק וסייבר, ויעדיפו את דימונה על פני אופציות אחרות בשל פיתוחה של השכונה החדשה, המרחבים והנוף, והטבות המס שיכולות להסתכם באלפי שקלים לחודש לכל משפחה.

פסלו של הרצל בכניסה לדימונה 29
23 ביולי 2020. ראובן קסטרו
דימונה מתחדשת עם שכונה על צלע הר ונוף מדברי/ראובן קסטרו

לצד מעבר של משפחות לשכונה החדשה היא גם צפויה לקרוץ למשקיעים ממספר סיבות - ראשית מחירי הנדל"ן הנמוכים משמעותית ביחס למרכז, שנית התוכניות הגדולות לפיתוח האזור בהשקעה נרחבת אשר מקודמות על ידי הממשלה והמעבר המתקרב של בסיסי צה"ל משמעותיים לאזור, ושלישית היצע של דירות קטנות הקורצות למשקיעים ומבוקשות על ידי שוכרים.

השבוע נפתחה הגרלה של 10,000 דירות ברחבי הארץ בפרויקט הממשלתי "מחיר מופחת" אליה נרשמו עשרות אלפי מועמדים. התוכנית מציעה מכירה של דירות בהנחות של בין מאות אלפי שקלים ועד למיליון שקל לדירה.

"עיר העתיד של הדרום"

לדברי שמגר ואקנין, מנכ"ל משותף ובעלים בחברת גשם החזקות, "דימונה היא עיר העתיד של הדרום, עם פיתוח רחב היקף והשקעה מרובה. היתרונות למגורים והשקעה הם רבים: שכונות חדשות הנבנות מאפס עם מלאי דירות חדשות, שיפור בתחבורה ובנגישות, קרבה למוקדי בילוי ופנאי וכמובן הטבת מס למתגוררים ביישוב. השכונות החדשות בעיר יהוו בית לאוכלוסייה המחפשת קהילתיות ואיכות חיים, בנוף פראי וראשוני ובמחירים ברי השגה".

גשם החזקות, בבעלות יוסי מזרחי ושמגר ואקנין, היא חברה יזמית הפועלת בכ-25 ערים ברחבי ישראל, בתחומי המגורים, מסחר, תעסוקה ומלונאות/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully