וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת ענק: דניה תבנה את פרויקט "גינדי כרמי הנדיב"

עודכן לאחרונה: 1.3.2022 / 11:45

דניה תבנה עבור גינדי את פרויקט המגורים "גינדי כרמי הנדיב" שבקרית מלאכי, הכולל הקמת 17 בנייני מגורים הכוללים 816 יח"ד

ענקית הנדל"ן והתשתיות, דניה, דיווחה הבוקר (1.3.22) כי חתמה על מסמך עקרונות מחייב עם חברת גינדי ישראל ייזום ופיתוח בע"מ. על פי ההסכם בין החברות, דניה תבנה עבור גינדי את פרויקט המגורים "גינדי כרמי הנדיב" שבקרית מלאכי, הכולל הקמת 17 בנייני מגורים הכוללים 816 יח"ד בעלות של כ-490 מיליון שקל לפני מע"מ.

ביצוע הפרויקט יחולק לשני שלבים: בשלב הראשון, תבנה דניה 7 בנייני מגורים הכוללים 336 יחידות דיור, ובשלב השני תבנה החברה עוד 10 בניינים, הכוללים 480 יחידות דיור. התמורה בגין ביצוע שלבי א' ו-ב' תהיה צמודה למדד תשומות הבניה למגורים ולפי מנגנון שנקבע בין הצדדים, אשר תשולם לדניה בהתאם לקצב התקדמות העבודות. העבודות בפרויקט צפויות להימשך 27 חודשים ממועד צו התחלת עבודה ביחס לכל מגרש.

גינדי כרמי הנדיב. יחצ,
פרויקט גינדי כרמי הנדיב/יחצ

כמו כן, דניה העניקה לגינדי אופציה להגדלת הפרויקט ב-2 בניינים נוספים, בני 84 יחידות דיור כל אחד, הכוללים הקמת מרתפים וחניונים תת קרקעיים, וכן אופציה נוספת להגדלת הפרויקט בעוד 250 יחידות דיור במגרשים נוספים. תנאי למימוש האופציות הנ"ל הינו כי הצדדים יסכימו על תמורת הביצוע, אשר תתומחר על בסיס תמחור שלבים א' וב' של הפרויקט. ככל והצדדים לא יגיעו להסכמה ביחס למחיר הביצוע של שני המגדלים, גינדי תהא רשאית לבטל גם את ההתקשרות ביחס להקמת שלב ב' של הפרויקט.

מנכ"ל דניה, רונן גינזבורג: "פרויקט כרמי הנדיב בקרית מלאכי מצטרף לשורה ארוכה של פרויקטי מגורים איכותיים שבונה דניה ברחבי הארץ. הפרויקט צפוי להעשיר את קריית מלאכי בעוד כ-900 יח"ד חדשות בבנייה מודרנית, בטיחותית ויוקרתית, תוך עמידה מלאה כמובן בלוחות הזמנים הנדרשים ועל פי התקציב. אני בטוח שהפרויקט ימשוך אליו קהל צעיר וחזק לעיר ואני מודה לגינדי על הבחירה בדניה בבניית הפרויקט הנהדר הזה".

הקמת שלב ב' בפרוייקט כפופה למספר תנאים מתלים, ביניהם השלמת רכישת הקרקע עבור שלב זה על ידי גינדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully