וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר שיא: למה הבניין הזה ברחוב סלמה נמכר בכמעט 30 מיליון שקל?

עודכן לאחרונה: 1.3.2022 / 10:41

חברת הנדל"ן יפו תל אביב רכשה את הבניין ברחוב בנבנישתי פינת דרך שלמה, ומתכננת עליו בנייה של 21 דירות: "הביקוש לדירות בבניינים לשימור רק יגדל, יזמים יתחילו לבנות דירות יוקרה"

חברת הנדל"ן יפו תל אביב רכשה בניין לשימור ברחוב בנבנישתי 18 פינת דרך שלמה 69 בתל אביב בעלות 28 מיליון שקל. הנכס בן 3.5 קומות, נמצא מעל קומה מסחרית ובעל זכויות בנייה של 1,300 מ"ר עיקרי ועליו מתוכננת בנייה עתידית של 21 דירות בנות שלושה חדרים ושלוש חנויות.

קובי סער, סמנכ"ל השיווק ופיתוח עסקי של יפו תל אביב, מסר: "בתקופה האחרונה אנחנו עדים לכך שפלורנטין מתחילה לצמצם פערים לכיוון המחירים של מרכז העיר ולהפוך למוקד של צעירים מבוססים שכבר לא יכולים להרשות לעצמם לרכוש דירות בלב העיר. בעקבות זה הם התחילו לרכוש דירות בשכונה המתפתחת שבה המחירים נחשבים מתונים. חלק קטן מהבניינים בשכונה מוגדרים לשימור וככל הנראה הביקוש לדירות בבניינים לשימור רק יגדל. בעקבות כך, הדבר יגרום ליזמים להתחיל לבנות בבניינים האלו דירות יוקרה שבעתיד יעלו את שוויין וימשכו את האוכלוסייה העמידה יותר לגור בשכונה".

יפו תל אביב. יפו תל אביב חברה לבניין,
הביקוש רק יגדל. הבניין ברחוב בנבנישתי/יפו תל אביב חברה לבניין

"יפו תל אביב" היא חברת נדל"ן יזמית הפועלת ברחבי תל אביב יפו החל משנת 2016. הבעלים, צורי סעדה, הקים את החברה מתוך התפעלות מהמבנים ההיסטוריים לשימור בעיר וממקומם המשמעותי בהוויה התל אביבית העכשווית. לטענת החברה, יתרונה נעוץ ביכולתו של היזם לאתר בניינים ישנים במיקומים מרכזיים, בעלי ערך היסטורי ונוסטלגי, ולשמר בהצלחה את הצביון האדריכלי שלהם, תוך שימת דגש על תקני הבנייה הקפדניים והמחמירים ביותר.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully